OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 29. 07. 2008R. pod nr 174768-2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i Adres : Urząd Miejski, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. Łódzkie,
telefon (043) 8202460, fax (043) 8202592,
Adres strony internetowej : www.zloczew.bazagmin.pl
I. 2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II. 1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
1. Przebudowa drogi gminnej. Odcinek drogi Bujnów – Uników o długości 1400 mb.
2. Przebudowa drogi gminnej do wsi Łeszczyn. Odcinek o długości 1500 mb.
3. Przebudowa drogi gminnej . Odcinek drogi Grójec Mały – Grójec Wielki o długości 1200 mb.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21. – 3 roboty w zakresie dróg głównych.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
3 miesiące od podpisania umowy.
SEKCJA III; INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000,00 zł. należy wnieść przed składaniem ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem ,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie , dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie:
a. wykażą i udokumentują (referencje) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ,
b. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji:
- Kierownika Budowy – z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowy dróg i mostów i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.
- Kadra przewidywana do kierowania budową (kierownik budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r.- zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
c. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie , i w tym względzie:
a. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC – min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :
– każdy z osobna:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej.
- wspólnie muszą wykazać, że:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane),
2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
3.dysponują odpowiednim personelem do wykonywania zamówienia,
4.posiadaja odpowiednie środki finansowe do wykonywania zamówienia.
- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że:
posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego.
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
W przypadku złożenia oferty równoważnej należy dołączyć dokumenty opisane w punkcie OFERTA RÓWNOWAŻNA.
SEKCJA IV; PROCEDURA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
WWW.zloczew.bazagmin.pl (zakładka przetargi)
IV.3.4) Termin składania ofert: 19. 08. 2008r. . godzina 1030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19. 08. 2008r. o godz. 1100.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Urząd Miejski w Złoczewie