Przetargi - archiwum

Specyfikacja na dostawę lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2



Ochotnicza Straż Pożarna
w Broszkach 98-270 Złoczew
tel. 607-561-077
fax. 0-43 820-25-92
__________________________________________________





ZATWIERDZAM:




SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej 211 tys. euro







Dotyczy zamówienia na:


„Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2”





Rozdział I
Przedmiot zamówienia
1. Ochotnicza Straż Pożarna w Broszkach, na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) dalej określonej ustawą PZP, ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:

„Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
na podwoziu z napędem 4x2”

zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Oznaczenie według CPV - 34.14.42.10-3
3. Wartość zamówienia: poniżej 211 tys. euro.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia – zgodnie ze specyfikacją techniczną dotyczącą wymogów dla samochodu będącego przedmiotem zamówienia – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.



Rozdział II
Informacje dodatkowe

1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie będzie pobierał opłat za wydaną SIWZ.
4. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Rozdział III
Warunki przystąpienia do przetargu

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ.
b) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „ nie spełnia” poszczególnych warunków.
c) jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1, to z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.


Rozdział IV
Sposób przygotowania oferty
Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację techniczną (załącznik nr 1 do SIWZ),
2. wypełniony w miejscach do tego przeznaczonych formularz oferty stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ),
3. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ),
4. w celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy PZP, należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia,
g) wykaz wykonanych dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat (minimum 3 dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 lit. b), c), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
a o których mowa w pkt. 4 lit. d) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP,
6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP,
7. w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP,
8. potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pozytywnej opinii, wydanej na oferowany samochód przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie.
9. świadectwo homologacji typu na oferowany samochód.



Rozdział V
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia

Wykonawcy:
1. udzielą na samochód i występujące w nim wyposażenie co najmniej 24 miesięcy gwarancji,
2. zaoferują samochód fabrycznie nowy z rocznika 2007, posiadający silnik o zapłonie samoczynnym,
3. posiadają na terenie województwa łódzkiego minimum jedną Autoryzowaną Stację Obsługi zapewniającą przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis oraz inne usługi niezbędne do prawidłowej eksploatacji samochodu.
4. zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych przez łączny okres min. 10 lat od daty dostawy samochodu,
5. udzielą terminu płatności do 30 dni od czasu zrealizowania zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru,
6. wykonają samochód z wyposażeniem i przekażą Zamawiającemu: w terminie maksymalnym do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin ten jest terminem wykonania zamówienia.


Rozdział VI
Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Dzień upływu terminu składania ofert rozpoczyna bieg terminu związania ofertą.


Rozdział VII
Cena


1. cenę należy ustalić na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ,
2. cenę należy podać zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ z podaniem ceny netto i ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za samochód z wyposażeniem,
3. cena winna być wyrażona w złotych polskich,
4. w cenie należy uwzględnić 7% stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 4, poz. 535) załącznik nr 3 poz. 129 pkt 1,
5. w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonywaniem zobowiązań wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
6. cena powinna zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.

Rozdział VII
Wymagania formalno – prawne dotyczące ofert

1. Oferta winna być napisana w języku polskim na maszynie lub komputerze, dopuszcza się jedynie ręczne wypełnienie załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta obejmuje całość zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa), oraz oferty częściowej.
5. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami, powinny być wypełnione przez Wykonawcę ściśle wg postanowień niniejszej SIWZ, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
6. W przypadku załączenia kopii dokumentów (zaświadczenia, uprawnienia, itp.) niezbędne jest ich potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Wymagana jest pieczęć firmowa oraz imienna osoby potwierdzającej.
7. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.
8. W przypadku załączenia dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Upoważnienie innych osób do dokonania tej czynności musi mieć formę pisemną i być dołączone do oferty.
10. Zaleca się aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte lub zszyte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty i miały ponumerowane strony.
11. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
12. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji istotnych dla postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty.
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.


Rozdział IX
Składanie ofert

Ofertę należy złożyć w następujący sposób:






1.w kopercie zewnętrznej, która powinna być zamknięta (zaklejona), zabezpieczona przed otwarciem i oznaczona napisem ,, Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Broszkach ’ oraz napisem: ,,Nie otwierać przed 20.08.2007r. godz. 10.30’’. Na kopercie zewnętrznej nie należy umieszczać danych Wykonawcy.
2.koperta zewnętrzna powinna zawierać kopertę wewnętrzną, na której należy umieścić wyłącznie adres zwrotny Wykonawcy. Koperta wewnętrzna winna zawierać dokumenty składające się na ofertę przetargową.
3.ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, do dnia 20.08.2007 roku do godz. 10.00.
4.decyduje data faktycznego wpływu/złożenia oferty. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

Rozdział X

Otwarcie ofert

1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.08.2007 roku o godz. 10.30.
2. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, pok. Nr 10.
3. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert. Zamawiający odczyta stan otwieranych ofert, nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę oferty i inne informacje zgodne z art. 86 ust. 3 i 4 ustawy PZP.
4. Oferty złożone po ustalonym terminie zostaną zwrócone bez otwarcia.
5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, wyklucza się:
a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego;
c) wykonawców którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo





popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko
prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których
komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia,
na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czynny
zabronione pod groźbą kary;
j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4;
k) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
l) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania;
m) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty
zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
n) nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie
zgodzili się na przedłużanie okresu związania ofertą.
5. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za
odrzuconą
6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli zaistnieje jakakolwiek
okoliczność określona w art. 89 ust.1 ustawy PZP.

Rozdział XI
Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywanie oświadczeń i dokumentów.
1. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 14.00 zostają wyznaczeni:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Tadeusz Fendor, tel.
+48510212853
- w sprawach dotyczących procedury postępowania - Cecylia Frejek, tel .
+438202462 w. 28
2. Wszelkie oświadczenia ,wnioski zawiadomienia oraz informacje składane przez
Zamawiającego i Wykonawców wymagają formy pisemnej.
3. Jeżeli strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. UWAGA: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i zapytania przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego.
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcy, jeżeli wniosek Wykonawcy wpłynie do Zamawiającego co najmniej 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania , a także udostępni je na stronie internetowej www.zloczew.bazagmin.pl (zakładka przetargi)
6. Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu do składania ofert.

Rozdział XII
Modyfikacja lub wycofanie ofert

1. Wykonawca może zmodyfikować lub wycofać ofertę za pomocą pisemnego
powiadomienia przed wyznaczonym terminem składania ofert.
2. Powiadomienia o modyfikacji lub wycofaniu muszą być oznaczone odpowiednio:
„Modyfikacja” lub „Wycofanie”
3. Oferty wycofane zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania, nie wcześniej niż
po terminie otwarcia ofert.
4. Żadna z ofert nie może być zmodyfikowana ani wycofana po upływie terminu
składania ofert.


Rozdział XIII
Kryteria oceny ofert i ich znaczenia

1 Jednym kryterium oceny jest: C E N A n e t t o z a c a ł o ś ć z a m ó w i e n i a – 1 0 0 %.
Zamawiający dokona ostatecznej oceny ofert posługując się następującym algorytmem:

0 = x waga kryterium tj.100%
Gdzie:
C min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
C of – cena oferty liczonej

Zostanie wybrana oferta dla której wskaźnik O jest największy
2. Oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana decyzją Prezesa Zarządu Ochotniczej Straży Pożarnej w Broszkach
3. Punkty za kryterium oceny obliczanie będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Rozdział XIV
Korekty oczywistych pomyłek

Zamawiający ma prawo do korekty pomyłek pisarskich i rachunkowych w tekście oferty. O dokonanej korekcie wszyscy Wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.


Rozdział XV
Wyniki przetargu i warunki zawarcia umowy

1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi






Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres
Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie
faktyczne i prawne,
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie
zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie
jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez
ogłoszenia albo zapytania o cenę.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści
informacje, o których mowa w pkt 1, również na swojej stronie internetowej
oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do zawarcia umowy
(wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zwarcia
umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że
zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP.


Rozdział XVI


Środki ochrony prawnej

W toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego służą Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie PZP w art. 180-183.


Załącznik do SIWZ:
• nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna
• nr 2 – wzór oferty
• nr 3 – oświadczenie dot. art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
• nr 4 - wzór umowy









Załącznik Nr 3


OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „ Dostawę 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2”.




Oświadczam, że zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami ) występuje jako Wykonawca:


1) posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


……………………………….
( podpis osoby / osób uprawnionych )






…………………………………
( pieczęć firmy z adresem )







-------------------------------

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1634
12 marca 2008 21:05 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu