Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu w dniu 08.08.2007 pod nr 136957 – 2007
Ochotnicza Straż Pożarna
Broszki 34 98-270 Złoczew
tel. 607-561-077
fax. 0-43 820-25-92
__________________________________________________
Broszki, dnia 02.08.2007 r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 211 tys. euro na:
„Dostawę 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2”.
1. Ochotnicza Straż Pożarna w Broszkach zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na „Dostawę 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2”, zwanego w dalszej części ogłoszenia samochodem.
2. Wspólny słownik zamówień CPV – 34.14.42.10-3
3. Zamówienie należy wykonać w oparciu o kryteria zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją oraz Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji.
Inne informacje
I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 ze zmianami) dalej określonej ustawą PZP, tj. którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
II. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń:
1. wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację techniczną (załącznik nr 1 do SIWZ),
2. wypełniony w miejscach do tego przeznaczonych formularz oferty stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ),
3. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ),
4. w celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
g) Wykaz dokonanych dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat (minimum 3 dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz złączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 lit. b), c),e),składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a o których mowa w pkt. 4 lit d). – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP.
6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP,
7. w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP.
8. potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pozytywnej opinii, wydanej na oferowany samochód przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie
9. deklarację zgodności z normą PN-EN 1846-1 L-1-5-0
10. świadectwo homologacji typu na oferowany samochód.
III. Pozostałe wymagania.
Wykonawcy:
a) udzielą na samochód co najmniej 24 miesięcznej gwarancji,
b) zaoferują samochód fabrycznie nowy z rocznika 2007, posiadający silnik o zapłonie samoczynnym,
c) posiadają na terenie województwa łódzkiego minimum jedną Autoryzowaną Stację Obsługi zapewniającą przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis oraz inne usługi niezbędne do prawidłowej eksploatacji samochodu.
d) zapewniają serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych przez łączny okres min.10 lat od daty dostawy samochodu.
e) udzielą terminu płatności do 30 dni od czasu zrealizowania zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru.
f) wykonają samochód z wyposażeniem i przekażą Zamawiającemu: w terminie maksymalnym do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Informacje dotyczące specyfikacji i składania ofert.
1. Specyfikację można odbierać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie
ul. Szeroka 17 pokój Nr 12 w godzinach od 8.00 do 15.00 albo zwrócić się faksem lub
pisemnie na wyżej wskazany adres o przesłanie drogą pocztową.
2. Specyfikacja będzie wydawana lub przesyłana drogą pocztową bezpłatnie.
3. Pełny tekst specyfikacji Zamawiający zamieści na stronie www.zloczew.bazagmin.pl
(zakładka przetargi) w pliku o formacie PDF od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu
postępowania na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych, do upływu terminu składania
ofert.
4. Termin i miejsce składania ofert.
Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
a) w kopercie zewnętrznej, która powinna być zamknięta (zaklejona), zabezpieczona przed otwarciem i oznaczona napisem: „Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Broszkach oraz napisem: „Nie otwierać przed 20.08.2007 r. godz. 10.30”. Na kopercie zewnętrznej nie należy umieszczać danych Wykonawcy.
b) koperta zewnętrzna powinna zawierać kopertę wewnętrzną, na której należy umieścić wyłącznie adres zwrotny Wykonawcy. Koperta wewnętrzna winna zawierać dokumenty składające się na ofertę przetargową.
c) ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie ul. Szeroka 17 do dnia 20.08.2007 roku do godz. 10.00.
d) decyduje data faktycznego wpływu / złożenia oferty. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2007 roku o godz. 10.30
6. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie ul. Szeroka 17
98-270 Złoczew, pok. Nr 10.
7. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Zamawiający odczyta stan otwieranych ofert, nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę oferty i
inne informacje zgodnie z art. 86 ust. 3 i 4 ustawy PZP.
8. Termin wykonania zamówienia: wykonanie przedmiotu zamówienia i przekazanie
Zamawiającemu w terminie maksymalnym do 30 dni od dnia podpisania umowy w
sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
9.Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w dniach roboczych, od
poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 14.00 zostają wyznaczeni:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Tadeusz Fendor, tel. +48 510212853
- w sprawach dotyczących procedury postępowania: Cecylia Frejek, tel. +43 8202462 w 28
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10,1 Jednym kryterium oceny jest: CENA netto za całość zamówienia – 100%.
Zamawiający dokona ostatecznej oceny ofert posługując się następującym
algorytmem
0 = x waga kryterium tj.100%
Gdzie:
C min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
C of – cena oferty ocenianej
Wybrana zostanie oferta, dla której wskaźnik O jest największy
10.2. Oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana decyzją Prezesa Zarządu Ochotniczej Straży Pożarnej w Broszkach.
10.3. Punkty za kryterium oceny obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11. Od dnia upływu terminu składania ofert rozpoczyna się bieg terminu związania ofertą. Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
12. Zamawiający:
a) nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
b) nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych o których mowa w art.. 83 ustawy PZP.
13. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.
14. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Termin związania ofertą: 30 dni.
-------------------------------
0