OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zostało opublikowane w BZP pod. Nr 284189 – 2008 w dniu 24.10. 2008r.
OGŁOSZENIE DOTYCZY |
|||
Zamówienia publicznego |
na |
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. |
|
|
|
|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Urząd Miejski w Złoczewie |
||
Adres pocztowy: ul. Szeroka 17 |
||
Miejscowość: Złoczew
|
Kod pocztowy: 98 – 270 |
Województwo: łódzkie |
Tel.: (043) 820 22 70 |
Fax: (043) 820 25 92 |
|
Adres strony internetowej zamawiającego www.zloczew.bazagmin.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Uczelnia publiczna Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): _________ |
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów .
|
||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia: |
|
|
|
|
|
|
nie przysługuje odwołanie |
X |
|
|
Usługa |
X |
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów na ogólną kwotę – 2.337.461,00 zł. z tego: - kwota w wysokości 827. 456,00 zł. na spłatę zobowiązań, - kwota w wysokości 1. 510. 005,00 zł. na pokrycie deficytu budżetowego.
|
||||||
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) |
||||||
|
Słownik główny |
|||||
Główny przedmiot |
66113000 - 5 |
|||||
Dodatkowe przedmioty |
|
|||||
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej nie X |
||||||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie X |
||||||
* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Kwota kredytu powinna być postawiona do dyspozycji Zamawiającego w 2-ch transzach: - pierwsza transza w wysokości 907.136,00 zł. w ciągu 3 dni od podpisania umowy. - druga transza w wysokości 1.430.325,00 zł. w terminie do 15 grudnia 2008r
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5 zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6 który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7 nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
a) oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, b) Wykonawcy , którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2 d) koncesji, zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym. e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) dokumenty potwierdzające upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X
|
|
|
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena X
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie X |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): WWW.zloczew.bazagmin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy |
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy. |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 12/11/2008 Godzina: 10:30
Miejsce: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, pok. Nr 1 (sekretariat). |
IV.3.4) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |
IV.3.6) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie