Złoczew, dnia 25.11.2015r.
MGOPS.PS. 26.1 .2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
dot. zamówienia poniżej 30.000 Euro na realizację dożywiania dzieci w Szkołach Podstawowych w Broszkach, Stolcu i Unikowie.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Złoczewie ogłasza zapytanie ofertowe na realizację dożywiania dzieci w Szkołach Podstawowych w Broszkach, Stolcu i Unikowie.
Projekt jest realizowany w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ,,Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020.
I.Zamawiający
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Złoczewie
ul. Burzenińska 8, 98-270 Złoczew
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega przepisom z ustawy 29 sierpnia 2004r. Prawo zamówień publicznych z uwagi na treść art. 4 pkt. 8 (tj. Dz.U z 2013r. poz. 907 z późn.zm.) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 000 Euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w Szkołach Podstawowych na terenie gminy Złoczew z podziałem na 3 części:
a) Szkoła Podstawowa w Broszkach- szacunkowo 19 ciepłych posiłków dziennie;
b) Szkoła Podstawowa w Stolcu- szacunkowo 15 ciepłych posiłków dziennie;
c) Szkoła Podstawowa w Unikowie- szacunkowo 14 ciepłych posiłków dziennie.
- Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 11 stycznia 2016r. do 31.12.2016r. z uwzględnieniem przerw w nauce(ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). Ogółem dostawa posiłków obejmuje około 188 dni.
- Zamawiający oczekuje przygotowania jednodaniowych gorących posiłków tj. drugiego dania, w opakowaniach jednorazowych , gotowych do spożycia dzieciom uczęszczającym do szkół.
- Liczba dzieci objętych dożywianiem to 48 dzieci (liczba ta w trakcie roku 2016 może ulec zmianie-zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie liczby posiłków.
- Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych naczyń i sztućców jednorazowych. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca biorący udział w zapytaniu ofertowym powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów (również transportu) dla okresu wykonania zamówienia.
- Każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego gorącego dania tj. drugie danie. Gramatura nie mniejsza niż 450 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, mięso lub ryby 100g i surówka 150g. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym 3 razy w tygodniu, 1 raz daniem rybnym. Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki z serem lub krokiety – w ilości 350 gramów. Zamawiający zastrzega sobie, aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tegosamego rodzaju posiłku. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal.
- Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych.
- Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U z 2015r. poz. 1256) . Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
- Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złoczewie lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą będącą pracownikiem MGOPS. Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół. Jadłospis powinien uwzględniać gramatury oraz kaloryczność wydawanych posiłków. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez wykonawcę. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych.
- Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół.
IV. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zmówienia od 11.01.2016r do 31.12.2016r.
V. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny zakupu w trakcie trwania umowy.
VI. Terminy mające wpływ na realizację zamówienia:
a) data wystawienia faktury za miesięczną realizację zamówienia - ostatni dzień wydawania posiłków w danym miesiącu, w którym jest realizowane zamówienie;
b) termin zapłaty za otrzymaną fakturę - 14 dni od daty wpływu faktury wraz z kompletem wymaganych dokumentów do tut. Ośrodka.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Cena (C) - 100%
Punkty będą przyznawane według wzoru:
Cena najniższa
C = --------------------------- x 100 x 100%
Cena badana
VIII. Termin i miejsce składania ofert
- Oferty proszę składać do 10 grudnia 2015 r., do godziny 10.00, w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złoczewie, ul. Burzenińska 8 ,98-270 Złoczew w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dożywianie dzieci w 2016 roku”.
- Formularze złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą cenę.