Przetargi

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Broszki, Czarna, Dąbrowa Miętka - Oleśnica, Gronówek, Złoczew, ulice Cmentarna, Wyzwolenia, Spółdzielcza oraz studni głębinowych w miejscowościach Grójec Wielki i Stolec”.

 

                                                                      Złoczew, dnia 2012- 11 -20

 

 Znak: Zp . 271.13. 2012

 

                                                                                           

 

OGŁOSZENIE

 

  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego naNadzór inwestorski przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Broszki, Czarna, Dąbrowa Miętka - Oleśnica, Gronówek, Złoczew, ulice Cmentarna, Wyzwolenia, Spółdzielcza oraz studni głębinowych w miejscowościach Grójec Wielki i Stolec”.

 

        Działając na podstawie  art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp informuję że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę PHU „ORTUS” Janusz Fengler, Chojne ul. Leśna 5, 98-210 Sieradz.

Wybrany Wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania zamówienia w wysokości – 2 000,00 zł.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp . oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono  trzy oferty.

1   Ireneusz Jaszczyk Projektowanie i Nadzory Robót, Droga Brzezińska 20, 98-200 Sieradz, oferta  łącznie otrzymała 152,43 pkt.

2. PHU „ORTUS”  Janusz Fengler, Chojne, ul. Leśna 5a, 98-210 Sieradz 2, oferta łącznie otrzymała 300,00 pkt.

3. Projektowanie i Nadzory „MIKSS” Teresa Supeł, Aleja Pokoju 11/6, 98-200 Sieradz, oferta łącznie otrzymała 195,12 pkt.

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 listopada 2012 10:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1237
20 listopada 2012 10:13 (Radosław Radwański) - Dodanie dokumentu.