OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 05.10.2012 r. pod. Nr 213199 - 2012
Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Broszki, Czarna, Dąbrowa Miętka, Oleśnica, Gronówek, Złoczew, ulice Cmentarna, Wyzwolenia, Spółdzielcza oraz studni głębinowych w miejscowościach Grójec Wielki i Stolec”
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Gmina Złoczew
Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
Telefon: 43 8202270
Fax: 43 8202592
Adres e-mail: gmina@zloczew.pl
Internet: WWW. zloczew.pl
II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie siwz
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona została na stronie internetowej: WWW.bip.zloczew.pl
Na wniosek Wykonawcy, SIWZ zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Nazwa: Gmina Złoczew, Adres: ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, pokój Nr. 10, w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniach tygodnia - od poniedziałku do piątku, bądź za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Broszki, Czarna, Dąbrowa Miętka, Oleśnica, Gronówek, Złoczew, ulice Cmentarna, Wyzwolenia, Spółdzielcza oraz studni głębinowych w miejscowościach Grójec Wielki i Stolec”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ
2. Rodzaj zamówienia: Robota budowlana.
Wspólny Słownik Zamówień:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
VI. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni od dnia podpisania umowy
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Lp. |
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 |
Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 roboty polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
2 |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik Budowy – z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci sanitarne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
3 |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Oświadczenie o spełnianiu warunków Oświadczenie o spełnianiu warunków |
2 |
Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
3 |
Opłacona polisa Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, |
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia |
2 |
Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału |
3 |
Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału |
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, |
2 |
Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, |
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Formularz ofertowy Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. |
2 |
Dowód wniesienia wadium Kserokopię wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Złoczewie. |
3 |
Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, |
4 |
Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. |
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VIII. Wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli;
a) Oferta spełnia wymagania określone w SIWZ,
b) Z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w SIWZ,
c) Złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d) Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o n/w kryterium.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
3. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
XI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
1.Oferty należy składać do dnia 2012-10-19 do godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego.
Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew
Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
Pokój – sekretariat I piętro
2. Oferty zostaną otwarte dnia 2012-10-19 o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego.
Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew
Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Umowa ramowa
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie