Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych) Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 21. 09. 2012 r. pod. Nr 203587 - 2012 Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 21. 09. 2012 r.  pod. Nr 203587 - 2012

 

Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

„Ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne”

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa: Gmina Złoczew

Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

Telefon:  43 8202270

Fax: 43 8202592

Adres e-mail: gmina@zloczew.pl

Internet: WWW. zloczew.pl

 

II. Określenie trybu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie siwz

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona została na stronie internetowej: WWW.bip.zloczew.pl

Na wniosek Wykonawcy, SIWZ zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Nazwa: Gmina Złoczew, Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach tygodnia - od poniedziałku do piątku, bądź za zaliczeniem pocztowym.

 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne”.

 

2. Rodzaj zamówienia: Usługa.

 

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest : „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

Część I Zamówienia:

Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,

Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,

Część II Zamówienia:

Ubezpieczenia komunikacyjne

- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów      mechanicznych,

- ubezpieczenie autocasco,

- ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,

- ubezpieczenia assistance.

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program Ubezpieczenia

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

 

V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

VI. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

  1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także posiadają odpowiednia sytuacje ekonomiczna i finansową,

c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania , zgodnie z art. 24 ustawy Pzp.

  1. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:

a) należy przedłożyć kopie zezwolenia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,

b) należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

.  Wymagane dokumenty jakie oferent winien złożyć wraz  z ofertą w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a)      kserokopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

b)      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

c)      Oświadczenie o niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

VIII. Wadium

1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli;

a)    Oferta spełnia wymagania określone  w SIWZ,

b)    Z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w SIWZ,

c)    Złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

d)    Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o n/w kryterium.

Nazwa kryterium

Waga %

Cena

85

Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

15

 

3.Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.

XI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

1.Oferty należy składać do dnia 01 października 2012r. do godz. 10:30  w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

sekretariat

2. Oferty zostaną otwarte dnia 01 października 2012 r. o. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

 

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIII. Umowa ramowa

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

XIII.1. Zmiany umowy

Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

Projekt  umowy stanowi załącznik nr 2

Część I Zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

1)    zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;

2)    zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy    ubezpieczenia – w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz
w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych
a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;

3)    zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;

4)    zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku:

a)    powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;

b)  przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; 

c)    likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.

5)    korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,

6)    zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

 

Część II Zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

  1. zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
  2. zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 22.10.2015 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia  10.10.2016 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
  3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku:

d)    powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;

e)  przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; 

f)     likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.

  1. korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,
  1. zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

 

                                                                           Burmistrz Miasta Złoczewa

                                                                                 Jadwiga Sobańska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2012 09:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Marta Sufleta
Ilość wyświetleń: 1387
24 września 2012 09:28 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wykaz_mienia.xls] do dokumentu.
24 września 2012 09:27 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [siwz_na_ubezpieczenie_gminy_zloczew.doc] do dokumentu.
24 września 2012 09:26 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie dokumentu.