Przetargi - archiwum

Remont i przebudowa oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Złoczew




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 09. 10. 2007r pod nr 188498.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i Adres : Urząd Miejski, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. Łódzkie,
telefon (043) 8202460, fax (043) 8202592,
Adres strony internetowej : www.zloczew.bazagmin.pl
I. 2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS
II. 1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
Remont i przebudowa oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Złoczew wraz z finansowaniem przez Wykonawcę i spłacana przez Zamawiającego z uzyskanych oszczędności w opłatach za energie elektryczną.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a następnie umożliwienie Zamawiającemu spłaty kosztów za wykonane roboty w ratach kapitałowych przez okres wynikający z przedstawionego harmonogramu.
Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją przebudowy oświetlenia w ilości 927 szt punktów świetlnych, z podziałem na:
a) oprawy o mocach:
150W - 106 szt.
100W - 194 szt,
70 W - 627 szt, w tym 4 szt opraw parkowych
b) źródła światła:
2. Wymiana przewodów zasilających 907 szt X 5 mb, 6x 12 mb (YDY 2X2,5 750V) oraz zacisków prądowych Al. –Cu SM1.11 – 1778 szt oraz SL 11.11 – 44 szt. Dla opraw na sieci napowietrznej.
3. Wymiana zabezpieczeń 911 szt na izolowane BZO 02 lub SV 19-25 z wkładkami BiWts6A.
4. Wymiana wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości 911 szt.
Wysięgniki należy połączyć metalicznie z przewodem zerowym linii napowietrznej linką izolowaną AL.25 mm.
5. Malowanie wysięgników farbą ochronną do metalu ocynkowanego koloru szarego.
6. Uzupełnienie w ramach istniejącego systemu zasilania 80 szt kompletnych stanowisk oświetleniowych (80 x 70W).
7. Dobudowa 6500 mb linki AL. 35 oraz 900 mb przewodu ASxSN 2x25.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również sfinansowanie wykonanych robót przez wykonawcę w sposób umożliwiający ich spłatę przez Gminę z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej po wykonaniu przebudowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 66.00.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
3 miesiące od podpisania umowy.

SEKCJA III; INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 zł. należy wnieść przed składaniem ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173 poz. 1807),
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie , dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie:
1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł każda.
2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji:
a) Kierownika Budowy – z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznej odpowiadającej wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.
b) Kadra przewidywana do kierowania budową (kierownik budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r.- zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych potwierdzone zaświadczeniem SEP dopuszczającym do wykonywania robót pod napięciem min. 1kV,

4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 2-ma podnośnikami samojezdnymi lub ciągnikami, środkami transportu ciężarowego i dostawczymi – po 1 szt.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie , i w tym względzie:
1. osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres- przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 1.000.000,00 zł .rocznie.
2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC – min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł.
a) posiadają możliwość sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres wynikły z obliczeń harmonogramu spłaty,
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że – każdy z osobna:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej.
- wspólnie muszą wykazać, że:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane),
2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
3.dysponują odpowiednim personelem do wykonywania zamówienia,
4.posiadaja odpowiednie środki finansowe do wykonywania zamówienia.
- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że:
posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego.
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat
kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
5. Dokument instytucji finansującej wskazujący na możliwości sfinansowania robót (umowa, promesa itp.) z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w rozdziale 5. Termin wykupu wierzytelności w terminie nie przekraczającym 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego
6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 2 szt.).
8. Rachunek zysków, strat , zobowiązań i należności – za lata 2005r. i 2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty:
a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

W przypadku złożenia oferty równoważnej należy dołączyć dokumenty opisane w punkcie OFERTA RÓWNOWAŻNA.

SEKCJA IV; PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.1.2) nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
WWW.zloczew.bazagmin.pl (zakładka przetargi)
IV.3.4) Termin składania ofert: 07. 11. 2007r. godzina 1030.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.. otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 listopada o godz. 1100.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 2105
12 marca 2008 21:05 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu