Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Lututowska i Dolna, rozbudowa i modernizacja oczyszczalni w Złoczewie na potrzeby Miasta Złoczew. Nr sprawy: Zp - 341/8/2006.



Zp - 341/8/2006
złoczew, 2006-11-07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Lututowska i Dolna, rozbudowa i modernizacja oczyszczalni w Złoczewie na potrzeby Miasta Złoczew. Nr sprawy: Zp - 341/8/2006.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Urząd Miejski w Złoczewie
zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Złoczewie

ul. Szeroka 17
98-270 Złoczew ..............................
www.zloczew.bazagmin.pl
zloczew@bazagmin.pl
Godziny urzędowania od 8 00 do 16 00

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 Euro


3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zloczew.bazagmin.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie ul. Szeroka 17 pok. nr 10 lub na stronie internetowej - www.zloczew.bazagmin.pl zakładka przetargi.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ul. Lututowskiej i ul. Dolnej w Złoczewie .
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków będzie polegała na :
- Modernizacja ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków - przepompownia ścieków I z kratą koszową (istniejąca + modernizacja), punkt zlewny ścieków dowożonych (projektowany), sito separacyjne typu HUBER ROTOMAT (istniejące + remont), zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków dowożonych (wykorzystanie zbiornika osadu), piaskownik odśrodkowy (projektowany), separator piasku (projektowany, przepompownia ścieków oczyszczonych mechanicznie (istniejąca + modernizacja), reaktor biologiczny z wydzielonymi strefami : tlenową, niedotlenioną i beztlenową (wykorzystanie zbiornika wielokomorowego). Osadniki wtórne (projektowane), stacja dmuchaw (projektowana), komora przetrzymania osadu (wykorzystanie zbiornika scieków oczyszczonych), stacja mechznicznego odwadniania osadu z tlenową komorą przetrzymania osadu i prasą filtracyjną (wykorzystanie kontenera stacji filtrów), stacja higienizacji osadu (projektowana), zbiornik wody technologicznej (wykorzystanie istniejącego zbiornika popłuczyn), pomieszczenie sterowni (istniejące + wykorzystanie magazynu).
Maksymalny dopływ ścieków do oczyszczalni 950 m3/d, średniodobowy dopływ ścieków do oczyszczalni 600 m3/d.
Zakres robót obejmuje branże: technologiczną, budowlaną, elektryczną, automatyke i sterowanie, sanitarną i wentylację, drogi, place manewrowe, chodniki - zgodnie z dokumentacją techniczną.
Budowa sieci kanalizaci sanitarnej z przykanalikami w ulicy Lututowskiej i ul. Dolnej obejmuje:
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Lututowskiej z rur PE DZ = 50 MM o długości 770,37 m,
- przyłącza kanalizacyjne z rur PE 40 MM, długość 322,37 m ,
- ilość pompowni na posesji - 17 szt.
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Dolnej z rur PVC D=0,2M o długości 399,55 m ,
- przyłącza kanalizacyjne D=0,16, długość 65,05 m , włączone do studni na posesji w ilości 11 szt.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.,

Integralną część SIWZ stanowią: dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
UWAGA!
Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to , że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (nie gorszych) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektyu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym pozwoleń.
zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45252000-8, 45231300-8

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Lututowska i Dolna oraz oczyszczalnia ścieków
Dodatkowe przedmioty przyłącza kanalizacji sanitarnej


5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy od terminu podpisania umowy

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac sie wykonawcy którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania okreslonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładja obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadaja niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegaja wykluczniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcówzostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaśwaidczenie właściwegoorganu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym art. 24 ust. 1 pkt 9 , wystawione nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaśwaidczenia , że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wczesniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
5. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
6. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego,
7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca,
8. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonanych przez nich czynnosci,
9. wykaz wykoanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartosci, dat wykonania i miejsca,
10.Informacja o sytuacji finansowej:
a) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do prowadzenia realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 1 000 000 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu załączonego do oferty.
b) przedłożyć sprawozdanie finansowe lub jego części lub inne dokumenty w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niz 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przy czym średniroczny przychód z ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót powinien wynosić nie mniej niż 1 500 000 zł.
c) polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.



8) Informacja na temat wadium:
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 58 000 zł.

Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Urzedu Miejskiego w Złoczewie, w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie Oddział w Złoczewie Nr 52925600040040000220000080 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie Modernizacja i rozbudowa oczysczalni ścieków oraz budowa kamnalizacji saniatrnej w ul. Lututowskiej i ul. Dolnej w Złoczewie.
Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust.6 pkt. 2 - 5 Pzp) orginały dokumentów należy złożyć w pok. nr 1(sekretariat) Urzędu Miejskiego w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów.

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22 grudnia 2006 r. do godz. 10 00
Wadium uważać sie będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować sie będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w pok. nr 1 , w przypadku wniesienia wadium w innej formie niz pieniądz.

Wykonawca, którego oferta nie bedzie zabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sparwie zamówienia publicznegona warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Cena 100 %



10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Złoczewie

ul. Szeroka 17
98-270 Złoczew ..............................
Pokój nr 1 (sekretariat)
inne


do dnia 2006-12-27 do godz. 10 00

11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adres strony internetowej www.zloczew.bazagmin.pl

12) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Złoczewie

ul. Szeroka 17
98-270 Złoczew ..............................
Pokój nr 11


dnia 2006-12-27 o godz. 11 00.

13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-01-26

14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa - zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
informacje o dynamicznym systemie zakupów Nie dotyczy
adres strony internetowej

16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
..............................



____________________________________
Nazwa zamawiającego




Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1741
05 marca 2008 00:43 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu