Przetargi - archiwum

Dostaw oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem na ogrzewanie placówek oświatowych oraz budynków będących pod zarządem gminy Złoczew

Złoczew, dnia 26.10.2007 r.
PT-341/1/07

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W trybie : przetarg nieograniczony (zamieszczone w BZP w dniu 25.10.2007 r. pod numerem 205233 – 2007

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem na ogrzewanie placówek oświatowych oraz budynków będących pod zarządem Gminy Złoczew”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Złoczewie ul. Burzenińska 4/6
98-270 Złoczew Strona WWW: zloczew.bazagmin.pl
Telefon: 043 8202230
E-mail : zeas0@op.pl Godziny urzędowania : 800 – 1600

2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.zloczew.bazagmin.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również uzyskać
w siedzibie zamawiającego.

Warunki i sposób płatności:
- bezpłatnie

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych


Dostawa oleju opałowego lekkiego Eksterm Plus z przeznaczeniem na ogrzewanie placówek oświatowych oraz budynków będących pod zarządem Gminy Złoczew do n/w kotłowni w placówkach oświatowych :

Lp. Nazwa placówki Ilość
1. Szkoła Podstawowa w Złoczewie ul.Burzenińska 4/6 68 m3
2. Szkoła Podstawowa w Stolcu 15 m3
3. Szkoła Podstawowa w Unikowie 7 m3
Całość dostaw (szacunkowa suma dostaw do w/w kotłowni) 90 m3 ± 20 %

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
23.12.21.00 - 9 – olej opałowy


5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia:
do 30 kwietnia 2008 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawa Prawo zamówień Publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada:
1. Oświadczenie , że spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru.
3. Zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego wystawione na 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki.
5. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC.
6. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena brutto za 1 m3 oleju opałowego ; waga 100 % w odniesieniu do hurtowej ceny internetowej z dnia 31.10.2007 r.
10. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Złoczewie, ul. Burzenińska 4/6 pokój nr. 2 do dnia 06 listopada 2007 r. do godz . 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06 listopada 2007 r o godz. 1010. pokój nr.2 w siedzibie ZEASz

11. Termin związania ofertą: 30 dni 12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy. 15. Informacja o dniu przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu:
25 października 2007 r.

____________________________________




-------------------------------

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 2079
05 marca 2008 00:43 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu