Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu na zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługa

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 06. 11. 2007r pod nr 213205 - 2007


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i Adres : Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. Łódzkie,
telefon (043) 8202270,
Adres strony internetowej : www.zloczew.bazagmin.pl
I. 2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS
II. 1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia:usługa, odwołanie nie przysługuje.

II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 487 900,00 zł , z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0 - usługi udzielania kredytu

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
3 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III; INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

- Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie , dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Formularz ofertowy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
6. Dokumenty potwierdzające upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.


SEKCJA IV; PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.1.2) nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew pok. Nr 10, lub WWW.zloczew.bazagmin.pl (zakładka przetargi)
IV.3.4) Termin składania ofert: 21. 11. 2007r. godzina 1030.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.. otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 listopada o godz. 1100.


-------------------------------
0

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 2012
05 marca 2008 00:43 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu