OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY |
|||
Zamówienia publicznego |
na |
Odnowienie zabytkowych polichromii w pałacu |
|
|
|
|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Urząd Miejski w Złoczewie |
||
Adres pocztowy: ul. Szeroka 17 |
||
Miejscowość: Złoczew
|
Kod pocztowy: 98 – 270 |
Województwo: łódzkie |
Tel.: (043) 820 22 70 |
Fax: (043) 820 25 92 |
|
Adres strony internetowej zamawiającego www.zloczew.bazagmin.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Uczelnia publiczna Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): _________ |
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Odnowienie zabytkowych polichromii w pałacu |
||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia: |
|
|
|
|
|
|
nie przysługuje odwołanie |
X |
|
|
Usługi |
X |
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Wykonanie konserwacji estetycznej polichromii znajdującej się na suficie klatki schodowej , hallu, loggii oraz gzymsu Sali na I piętrze zabytkowego pałacu w Złoczewie, zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia 17. 01. 2008r. Nr WOZU/SI – 661/4/08. Na przedmiotowych polichromiach została już wykonana konserwacja techniczna. Prace winny być wykonane zgodnie z dokumentacją opracowana przez mgr Marię Czopek Konserwatora Dzieł Sztuki i zatwierdzoną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Z przeprowadzonych prac konserwatorskich należy wykonać dokumentacje powykonawczą.
|
||||||
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) |
||||||
|
Słownik główny |
|||||
Główny przedmiot |
92.31.10.00 - 4 |
|||||
Dodatkowe przedmioty |
|
|||||
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej tak ilość części ______* nie X |
||||||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
||||||
* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: 5 miesięcy od podpisania umowy
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) Wykonawca musi być konserwatorem dzieł sztuki i posiadać odpowiednie uprawnienia konserwatorskie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 poz. 1579), tj. posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki ze specjalizacją konserwacji malarstwa oraz odbytą po ukończeniu w/w studiów co najmniej 12 – miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków ze specjalizacją konserwacji malarstwa. b) wykazanie się wykonaniem prac konserwatorskich przy polichromii ściennych z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
a) oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, b) Wykonawcy , którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
Wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X
|
|
|
|
IV.1.2)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena X
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie X |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): WWW.zloczew.bazagmin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy. |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 14/07/2008 Godzina: 10:30
Miejsce: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, pok. Nr 1 (sekretariat). |
IV.3.4) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |
IV.3.6) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie