Numer sprawy: Zp. 271.1.2018
Złoczew, dnia 12.02.2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Zp.271.1.2018. Nazwa zadania: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ciągu ulicy Wieluńskiej w Złoczewie odcinek od S19 do S22”.
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579), Gmina Złoczew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
72.772,33 zł.
Zamówienie będzie zrealizowane do dnia 31 maja 2018r.
Okres gwarancji – 84 miesiące.
W terminie do dnia 12.02.2018r. do godziny 10:00, złożono następującą ofertę:
Oferta Nr |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Okres gwarancji i rękojmi
|
Termin wykonania |
Nr 1
|
Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Chudy 98-200 Sieradz ul. Jagiellońska 28/12 |
158 003,09 zł. |
84 miesiące |
31. 05. 2018r. |
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazują Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
BURMISTRZ
Jadwiga Sobańska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie