Złoczew, dnia 25 lipca 2017 r.
Wszyscy uczestnicy postępowania
znak sprawy: Zp.271.6.2017.WP
dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Wykonanie nawierzchni na drodze Stolec – Dąbrowa Miętka
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zwana dalej ustawą, informuję
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie prawne
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
Uzasadnienie faktyczne
W wyniku przeprowadzonego postępowania wykonawca otrzymał jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty do wartości najkorzystniejszej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, postanowiono jak na wstępie.
Burmistrz Złoczewa
Jadwiga Sobańska
(-)
Egz. nr ____
Wykonano w 2 egz., otrzymują:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie