Przetargi

OGŁOSZENIE o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie z terenu Miasta i Gminy Złoczew

 

 

 

                                                                                              Złoczew, dnia  21. 11. 2016r.

Znak: Zp: 271.2.2016

 

 

 

                                                                                  Do wszystkich Wykonawców

                                                                                   

 

 

OGŁOSZENIE

o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na odbiór i zagospodarowanie  odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie z terenu Miasta i Gminy Złoczew

 

 

            Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.),  informuję o zmianie treści SIWZ  do przetargu znak: Zp.271.2.2016, dotyczącego, „odbioru i zagospodarowania  odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie” z terenu  Miasta i Gminy Złoczew, w następujący sposób:.

1. Rozdział XV pkt 15.2. otrzymuje nowe brzmienie:

   „Przed zawarciem umowy zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia ważnego opłaconego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł (słonie: jeden milion złotych). Wykonawca zobowiązany  się utrzymać ubezpieczenie przez cały okres obowiązywania umowy”.

 

2. Zmienia się zapis zawarty w Załącznik nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt I. 1 ppkt 1 oraz pkt II. 1 oraz pkt. 10 i 11 (Pozostałe obowiązki Wykonawcy) oraz Załącznik nr 3 do SIWZ Projekt umowy § 1  pkt 2 ppkt 1), na następujące brzmienie: „odbiór odpadów z pojemników wystawionych przez właścicieli na zewnątrz posesji, do utwardzonej, publicznej drogi dojazdowej, lub z pojemników ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jestswobodny dojazd i dostęp z zewnątrz oraz zagospodarowanie tych odpadów”.

 

3. W załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt 1.2. ppkt c), dodaje się: „odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01; 20 01 08

 

4. W załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie 5 ust. 4.2. pkt 3) zmienia się na następujący zapis:  „posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało z winy Wykonawcy”.

 

5. W załączniku nr 3 do SIWZ Projekt umowy § 4 pkt. 3 otrzymuje następujące brzmienie:  „Zamawiającemu na każdym etapie realizacji usługi przysługuje prawo do przeprowadzenia kontroli zgodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w Załączniku nr 2 do Umowy pn. „Wykaz Pracowników Usługi” ze stanem faktycznym”.

 

6.  W załączniku nr 3 do SIWZ Projekt umowy § 11 pkt. 1 zmienia się na następujący zapis: „Rozliczanie Usługi odbywać się będzie ryczałtowo, w okresach miesięcznych, na podstawie zaoferowanej ceny ryczałtowej dla przyjętej średniej ilości Mg odpadów do odebrania i zagospodarowania na miesiąc, na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu do 7 dnia każdego miesiąca.”

 

 

Jednocześnie uprzejmie informuję, że niniejsza zmiana treści SIWZ nie powoduje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym U E w dniu 18.10.2016r. pod. Nr 2016/S 201-364091

 

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

 

                                          

 

                                                                                     BURMISTRZ

 

                                                                                Jadwiga  Sobańska

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2016 15:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 945
21 listopada 2016 15:30 (Radosław Radwański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)