OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Znak sprawy: Zp.272.2.2015
Gmina Złoczew z siedzibą ul. Szkolna 16 98-270 Złoczew zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ogłasza przetarg ograniczony o wartości większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej oraz kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych realizowanych na podstawie Strategii Rozwoju Złoczewskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Projektu partnerskiego „Złoczewski Obszar Funkcjonalny – współpraca samorządów Powiatów Sieradzkiego i Wieluńskiego w celu wykorzystania potencjału powstającej kopalni odkrywkowej „Złoczew" oraz drogi ekspresowej S8”.
- Zamawiający: Gmina Złoczew z siedzibą ul. Szkolna 16 98-270 Złoczew.
- Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opracowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych realizowanych na podstawie Strategii Rozwoju Złoczewskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Projektu partnerskiego „Złoczewski Obszar Funkcjonalny – współpraca samorządów Powiatów Sieradzkiego i Wieluńskiego w celu wykorzystania potencjału powstającej kopalni odkrywkowej „Złoczew" oraz drogi ekspresowej S8”, w tym
3.1. Zadania inwestycyjne w rdzeniu Złoczewskiego Obszaru Funkcjonalnego: budowa drogi łączącej węzeł „Złoczew” drogi ekspresowej S8 z terenami Złoczewskiej Strefy Inwestycyjnej, modernizacja oczyszczalni ścieków w Złoczewie wraz z sieciami kanalizacyjnymi, modernizacja stacji uzdatniania wody w Unikowie wraz z siecią wodociągową.
3.2. Zadania inwestycyjne realizowane w strefie bezpośredniego oddziaływania Złoczewskiego Obszaru funkcjonalnego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1701E Wandalin – Klonowa, Przebudowa drogi powiatowej 1705E Złoczew – Zwierzyniec, Przebudowa drogi powiatowej nr 1705E Złoczew – Burzenin, Przebudowa drogi powiatowej nr 1727E Lipno – Brzeźnio, Modernizacja drogi powiatowej nr 4537E odcinek od drogi krajowej nr 45 do miejscowości Skrzynno, Modernizacja drogi powiatowej nr 4529E Skrzynno – Dębiec, Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Brąszewice, Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Klonowej, Modernizacji stacji uzdatniania wody w Barczewie, Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Witowie wraz z Infrastrukturą towarzyszącą, Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzeźnio-Zapole, Modernizacja drogi gminnej Chojny [Granica Gminy Lututów] - Staropole - Marynka - Babin nr 114055E.
3.3. Wykonawca w związku z opracowaniem wyżej wymienionych dokumentów zobowiązany jest przygotować w porozumieniu z Zamawiającym plan konsultacji społecznych z mieszkańcami ZOF (otwartymi również dla innych zainteresowanych stron) oraz w razie potrzeby czynnie w nich uczestniczyć.
CPV: 710000000 usługi projektowania architektonicznego
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wymagany termin realizacji zadania: 25 czerwca 2015 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
7.2. Wiedza i doświadczenie. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach jednej lub wielu umów:
- usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej dla nowo projektowanej drogi klasy Z lub wyższej o długości nie mniejszej niż 500mb
- usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej rewitalizacji lub modernizacji dla trzech lub więcej dróg klasy Z lub wyższej o łącznej długości nie mniejszej niż 1500mb.
- usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej dla dwóch lub więcej nowoprojektowanych skrzyżowań drogi klasy Z lub wyższej z drogą klasy Z lub wyższej
- jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej dla modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Qd≥1200m3/d
- jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej dla budowy stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Q = 150 m3/h, 1800 m3/dobę
- jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości 1000mb
7.3. Potencjał techniczny. Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże się dysponowaniem Zespołem Projektantów (ZP), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w skład którego wejdą co najmniej:
- koordynator projektu posiadający wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów wielobranżowych
- dwóch projektantów w branży drogowej posiadających uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
- dwóch projektantów w branży sanitarnej posiadających uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjno-sanitarnej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
- projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadających uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
- projektant w branży elektrycznej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjno-elektrycznej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe.
7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem:
- środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł
- ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
8. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku udziału wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie ich w sposób należyty.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (podmiotów trzecich), przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w odpowiednim zakresie dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (podmiotów trzecich), przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w pełnym zakresie wymaganym dla wykonawcy.
8.3. Pozostałe dokumenty niezbędne do załączenia do oferty:
- Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
10. Informacja na temat wadium: w kolejnym etapie postępowania Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
11. Kryteria oceny ofert:
- cena – 60%,
- okres wsparcia powykonawczego - 40%
- Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ÷ 91c ustawy Pzp.
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia.
- Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu partnerskiego „Złoczewski Obszar Funkcjonalny – współpraca samorządów Powiatów Sieradzkiego i Wieluńskiego w celu wykorzystania potencjału powstającej kopalni odkrywkowej „Złoczew" oraz drogi ekspresowej S8” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013 r.
Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć, w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew , sekretariat I piętro do dnia 29.04.2015r. do godziny 9:00 lub wysłać Zamawiającemu na wskazany adres. Wszelka korespondencja, która trafi do Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 20.03.2015r.