OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 26.06.2014r. pod. Nr 214386 - 2014
Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na – Przebudowę drogi gminnej.
Odcinek drogi przez miejscowość Stanisławów.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Gmina Złoczew
Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
Telefon: 43 8202270
Fax: 43 8202592
Adres e-mail: gmina@zloczew.pl
Internet: WWW. bip.zloczew.pl
II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona została na stronie internetowej: WWW.bip.zloczew.pl
Na wniosek Wykonawcy, SIWZ zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Nazwa: Gmina Złoczew, Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniach tygodnia - od poniedziałku do piątku, bądź za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi gminnej. Odcinek drogi przez miejscowość Stanisławów
Odcinek drogi o długości 1075,00 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
2. Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - 2.
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
V. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: termin zakończenia robót – 30 sierpnia 2014r.
VI. WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł.)
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
VII.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
VII.2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 1500 mb..
VII.3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
VII.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca winien wykazać że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowy dróg i mostów i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem..
VII.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi przestawić:
a) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000,00 zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych).
b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400 000,00 zł., (słownie: czterysta tysięcy złotych).
VIII. INFORMACJA O OŚWIADCZEŃIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
VIII.1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków
b) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia .
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
VIII.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
b) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
VIII.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
a) dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
VIII.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
VIII.5. INNE DOKUMENTY
a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy,
b) Kserokopię wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Złoczewie,
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Najniższa cena
X. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
XI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
1.Oferty należy składać do dnia 11.07.2014r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego.
Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew
Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
- sekretariat I piętro
2. Oferty zostaną otwarte dnia 11. 07. 2014r. o. godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego.
Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew – sala konferencyjna
Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Umowa ramowa
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Burmistrz Miasta Złoczewa
Jadwiga Sobańska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie