Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie

Początek formularza

ZŁOCZEW: Odbiór i zagospodarowanie  odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie

Znak: Zp.271.03.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługa

Nr ogłoszenia  BZP 163436 - 2013 z dnia 24.04.2013r.

Znak: Zp.271.03.2013

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoczew , ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 43 8202270, faks 43 8202592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zloczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór i zagospodarowanie  odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie ze wszystkich gospodarstw domowych*,
w których wytwarzane są odpady na terenie Gminy Złoczew. Szczegółowy wykaz miejscowości z szacowaną ilością gospodarstw objętych przedmiotem zamówienia oraz liczbą mieszkańców na dzień 31.12.2012 r. stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. (Szacowana ilość odpadów –1778 Mg/rok).

* Przez gospodarstwo domowe rozumie się nieruchomość zabudowaną zamieszkałą przez osobę lub zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych utrzymujących się wspólnie, na której powstają odpady komunalne. Osoba lub osoby zamieszkujące tą samą nieruchomość, a utrzymujące się oddzielnie stanowi lub stanowią oddzielne gospodarstwo domowe.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.  Odbiór i zagospodarowanie niżej wymienionych odpadów:

1)       odpadów komunalnych zmieszanych w budownictwie wielorodzinnym, gromadzonych w pojemnikach na odpady
o pojemności od 240 l do 1100 l i wystawianych przed nieruchomość w dniu odbioru odpadów lub udostępnionych w altankach śmietnikowych  z wejściem od strony ulicy, odbiór - 1 raz w tygodniu, według ustalonego harmonogramu;

2)       odpadów komunalnych zmieszanych w budownictwie jednorodzinnym i zagrodowym, gromadzonych w pojemnikach na odpady o pojemności od 120 l do 240 l i wystawianych przed nieruchomość w dniu odbioru odpadów, odbiór - 1 raz w miesiącu, według ustalonego harmonogramu.

3)       odpadów zbieranych selektywnie takich jak papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe,  gromadzonych w pojemnikach do segregacji o minimalnej pojemności od 240 l – odbiór 1 raz w miesiącu w budownictwie jednorodzinnym, 1 raz w tygodniu w budownictwie wielorodzinnym oraz w systemie ciągłym w punkcie selektywnej zbiórki odpadów;

4)       odpadów zbieranych selektywnie, takich jak odpady budowlane i rozbiórkowe–  w systemie ciągłym w punkcie  selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisem zawartym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Złoczew, stanowiącym załącznik do SIWZ;

5)       odpadów wielkogabarytowych elektrycznych i elektronicznych – odbiór od właścicieli w ramach zbiórki sprzed posesji 1 raz (objazd) w ciągu roku oraz w systemie ciągłym w punkcie  selektywnej zbiórki odpadów;

6)       odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny obejmujące: chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, opony, przeterminowane lekarstwa, odpady zielone  oraz popiół z indywidualnych gospodarstw domowych – odbiór w systemie ciągłym w punkcie selektywnej zbiórki odpadów.

7)       Odpady komunalne ulegające biodegradacji z gospodarstw domowych z wyłączeniem budownictwa zagrodowego, gromadzone w pojemnikach od 140 l , odbiór 1 raz w miesiącu w budownictwie jednorodzinnym , 1 raz w tygodniu w budownictwie wielorodzinnym.

  2. Urządzenie i i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów  komunalnych.

2.1. Zamawiający wskazuje lokalizacje wymienionego punktu – Złoczew, ul. Cmentarna 11 (teren Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Cmentarna 11, 98-270 Złoczew).

2.2. Zamawiający oczekuje aby Wykonawca zawarł umowę dzierżawy z właścicielem terenu (Miejską Spółką Komunalną,  Spółka z o.o. w Złoczewie) na teren niezbędny do zorganizowania punktu selektywnej zbiórki odpadów.

3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych, wielorodzinnych i zagrodowych  pojemników do zbiórki  odpadów wyszczególnionych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Złoczew, stanowiącym załącznik do SIWZ.

3.1. Odbiór odpadów komunalnych obejmować będzie następujące czynności:

1)       załadunek*  i odbiór odpadów;

2)       odnotowanie odebrania odpadów z poszczególnych gospodarstw domowych;

3)       kontrolę zawartości pojemników na odpady komunalne zmieszane oraz gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy;

4)       transport odpadów, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wymienionych w ofercie Wykonawcy. W przypadku wymiany pojazdów lub urządzeń, usługa musi być realizowana za pomocą pojazdów
i urządzeń spełniających wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

* załadunek, o którym mowa w punkcie 1 nie dotyczy odpadów  budowlanych i rozbiórkowych. Odpady budowlane i rozbiórkowe  w przypadku ilości powyżej 3,5 m3 zbiera się w pojemnikach do gromadzenia tego rodzaju odpadów dostarczonych na wniosek właściciela nieruchomości, . W przypadku mniejszej ilości odpady te zostaną przekazane przez właściciela, własnym transportem do Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Podmiot odbierający ma obowiązek odebrać odpady w ilości nie przewyższającej 3,5 m3/rok, odpady w ilości przewyższającej 3,5 m3/rok podmiot odbierający ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą.

3.2. Odbiór odpadów zbieranych selektywnie obejmować będzie również:

1)      Wyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki o pojemności od 120 litrów: 

- do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, papieru i tektury, metali, oraz opakowania wielomateriałowe – pojemnik koloru żółtego,

- do gromadzenia szkła – pojemnik koloru pomarańczowego od 120 l,
- do gromadzenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji – pojemnik koloru brązowego o pojemności od 140 l,

- do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych – pojemnik koloru zielonego od 120 l.

Wykonawca ma obowiązek wyposażenia wszystkich gospodarstw domowych w komplet pojemników.

2) Wyposażenie altan przy zabudowie wielorodzinnej w następujące pojemniki do selektywnej zbiórki o pojemności od 240 l w zależności od liczby zamieszkujących osób:

-  do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, papieru i tektury, metal, oraz opakowania wielomateriałowe – pojemnik koloru żółtego,

           - do gromadzenia szkła – pojemnik koloru pomarańczowego,

           - do gromadzenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji – pojemnik     koloru   brązowego.

           - do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych – pojemnik koloru zielonego

 

Odbiór odpadów zbieranych selektywnie powinien bezwzględnie odbywać się innym pojazdem lub zespołem pojazdów niż odbiór odpadów komunalnych zmieszanych.

W przypadku wystawienia odpadów z niezaewidencjonowanego gospodarstwa domowego, Wykonawca jest zobowiązany do odebrania odpadów i zgłoszenia w terminie 5 dni od dnia odbioru Zamawiającemu nowego gospodarstwa domowego. Nowe gospodarstwo domowe należy wyposażyć w komplet pojemników.

3.3. Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

1. Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia i prowadzenia gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów, w którym będzie odbywał się odbiór niżej wymienionych odpadów zbieranych selektywnie:

- szkło,

- tworzywa sztuczne,

- papier,

- metale,

- przeterminowane leki i chemikalia,

- zużyte baterie i akumulatory,

- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,

- odpady zielone,

- meble i inne podobne odpady wielkogabarytowe,

- zużyte opony,

- popiół z indywidualnych gospodarstw domowych,

- odpady budowlane i rozbiórkowe.

- odpady wielomateriałowe

2. Punkt będzie zlokalizowany na terenie miasta Złoczew ul. Cmentarna 11. Punkt musi działać jeden dzień w tygodniu plus jedna sobota w miesiącu, minimum 5 godzin.

3. Punkt musi być wyposażony w kontenery lub pojemniki dostosowane do ich zawartości do czasowego gromadzenia wszystkich odpadów zbieranych selektywnie przed ich transportem do miejsc przetwarzania tj.:

1)       pojemnik lub kontener do gromadzenia metali;

2)       pojemnik lub kontener na odpady budowlane - gruz;

3)       pojemnik lub kontener na szkło

4)       pojemnik lub kontener na opakowania wielomateriałowe;

5)       zamykany pojemnik lub kontener na elektroodpady: sprzęt rtv, agd, zapewniający ochronę przed wydostawaniem się substancji szkodliwych dla środowiska;

6)       pojemnik lub kontener na odpady zielone;

7)       pojemnik na zużyte baterie i  akumulatory;

8)       pojemnik na leki i chemikalia;

9)       pojemnik lub kontener do gromadzenia papieru i tektury;

       oraz  posiadać wyodrębnione i odpowiednio zabezpieczone przed działaniem
       czynników atmosferycznych miejsca do czasowego gromadzenia:

10)   odpadów wielkogabarytowych;

11)   opon.

12)   tworzywa sztuczne

13)   popiół

4. W ramach prowadzenia stacjonarnego punktu selektywnego odbioru odpadów   Wykonawca jest zobowiązany do:

1)      bezpłatnego przyjęcia odpadów dostarczonych do punktu selektywnego zbierania odpadów od  osób zamieszkujących na terenie Gminy Złoczew, objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami,

2)      kontroli rozładunku pod kątem rodzaju odpadu;

3)      zapewnienia bezpieczeństwa rozładunku przed rozprzestrzenianiem się fragmentów odpadów w miejsca nieprzeznaczone;

4)      zabezpieczenia punktu selektywnego zbierania odpadów przed dostępem osób niepowołanych,

5)      miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,

6)      prowadzenia ewidencji przyjętych odpadów z uwzględnieniem ich rodzaju, ilości
i danych osób od których pochodzą.

Odpady zgromadzone w punkcie muszą w pierwszej kolejności zostać poddane odzyskowi i recyklingowi, dopiero części odpadów niezdatne do powtórnego wykorzystania mogą być kierowane do instalacji regionalnej.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90533000-2,  90513100-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30. 06. 2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Złoczew;

- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach;

  • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o łącznej masie co najmniej 500 Mg odpadów odebranych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje:

 - co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 120 l do 1100 l oraz
co najmniej jednym pojazdem  przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów.  

Pojazdy i urządzenia muszą być sprawne, spełniać wszelkie wymogi i parametry wymagane obowiązującym prawem i posiadać:

-  odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania,

- konstrukcję, która zabezpiecza przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz musi minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady  podczas ich transportu, przeładunku.

-  pojazdy muszą być wyposażone  w narzędzia lub urządzenia umożliwiające  sprzątanie terenu  po opróżnieniu pojemników.

Pojazdy muszą być trwałe  i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy realizującego odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 

           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

-zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach;

Natomiast posiadanie przez wykonawcę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości na terenie Gminy Złoczew będzie weryfikowane na podstawie danych zawartych w rejestrze  działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta Złoczew;

- Wykaz zawierający co najmniej jedną usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są:

1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu  do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.

- oświadczenie o posiadanym sprzęcie

- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • Aktualna informacja  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
    w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
    w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
    w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym
    w pkt III.4.2.
  • Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania   potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2. Dowód wniesienia wadium. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika
z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna tak.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały

Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zloczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego tj: Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, pok. nr 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.  

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 

 

                                                                                                    Burmistrz Miasta

                                                                                                    Jadwiga Sobańska

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 kwietnia 2013 13:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1648
24 kwietnia 2013 13:54 (Radosław Radwański) - Zmiana kolejności załączników.
24 kwietnia 2013 13:54 (Radosław Radwański) - Zmiana kolejności załączników.
24 kwietnia 2013 13:54 (Radosław Radwański) - Zmiana kolejności załączników.