Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych) Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 21. 12. 2012 r. pod. Nr - 271009 - 2012 Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowę systemu zaopatrzenia w ciepło miasta Złoczew wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 21. 12. 2012 r.  pod. Nr  - 271009 - 2012

 

Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

„Przebudowę systemu zaopatrzenia w ciepło miasta Złoczew wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”.

 

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa: Gmina Złoczew

Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

Telefon:  43 8202270

Fax: 43 8202592

Adres e-mail: gmina@zloczew.pl

Internet: WWW.zloczew.pl

 

II. Określenie trybu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie siwz

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona została na stronie internetowej: WWW.zloczew.pl

Na wniosek Wykonawcy, SIWZ zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Nazwa: Gmina Złoczew, Adres: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, I piętro pokój Nr. 109, w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniach tygodnia - od poniedziałku do piątku, bądź za zaliczeniem pocztowym.

 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa systemu zaopatrzenia w ciepło miasta Złoczew wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

a:      Przedmiotem zamówienia jest : zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy systemu zaopatrzenia w ciepło miasta Złoczew wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii. szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).   

b:      W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania, utrzymania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, inwentaryzacji powykonawczej, uporządkowania terenu oraz wszelkich innych prac nie objętych dokumentacją projektową, a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną - wartość tych robót należy zawrzeć w cenie oferty.

c:      Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

d:      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

e:      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

f:       Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

g:      Miejsce realizacji: miasto Złoczew.

 

4. Zaleca się. aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu oceny obiektu, dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

 

5. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Wspólny Słownik Zamówień: 

 

45213250-0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

45223000-6 Konstrukcje

45251250-8 Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych

45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 Specjalne roboty budowlane, inne ni. dachowe

45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych

45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowanie powietrza

45331110-0 Instalowanie kotłów

45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego

45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-1 Kładzenie płytek

45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych

74232000-4 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

VI. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie: 01. 09. 2014r., w tym  dniu powinno nastąpić zgłoszenie wykonania całości zamówienia do odbioru końcowego.

Termin wykonania dokumentacji projektowej: 15 grudnia 2013 r. Za dzień wykonania dokumentacji projektowej uważany będzie dzień, w którym Wykonawca złożył do właściwego miejscowo Starosty wniosek o wydanie pozwolenia na budowę wraz z kompletną dokumentacją techniczną uzgodnioną z zamawiającym na zasadach zapisanych w umowie.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

2). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Lp.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:

  • co najmniej 1 robotę polegające na budowie lub przebudowie sieci ciepłowniczej o wartości netto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł,
  • co najmniej jedną kotłownię o mocy nie mniejszej niż 2,5 MW,
  • wykonał kompletną dokumentację techniczną dotyczącą budowy kotłowni o mocy nie mniejszej niż 2,5 MW.       

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w każdej z niżej wymienionych specjalności:

  • konstrukcyjno-budowlanej,
  • instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych,
  • instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 9.000.000,00 zł oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytowania na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00zł

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5). Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 6.4.

6). Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

7). Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp.

Wymagany dokument

1

Oświadczenie o spełnianiu warunków

Oświadczenie o spełnianiu warunków

2

Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

3

Wykaz robót budowlanych

Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

4

Opłacona polisa

Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

5

Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2).W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp.

Wymagany dokument

1

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2

Aktualny odpis lub oświadczenie

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

3

Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego

Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

4

Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS

Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

5

Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w niniejszej tabeli pkt 1 i 2

3).Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Lp.

Wymagany dokument

1

Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2

Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

4).Inne wymagane dokumenty:

Lp.

Wymagany dokument

1

Formularz ofertowy

Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2

Dowód wniesienia wadium

Kserokopię wadium  wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia  wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji  należy wpiąć do oferty a  oryginał należy  złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

3

Pełnomocnictwo

Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

4

Pełnomocnictwo

Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

 

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

VIII. Wadium

a:     Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (słownie:  dwieście tysiące złotych 00/100 PLN).

b:      Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-01-31 do godz. 10:00.

c:      Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

d:      pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie Oddział w Złoczewie nr 52 92560 0040 0400 0022 0000 080;

e:      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

f:       gwarancjach bankowych;

g:      gwarancjach ubezpieczeniowych;

h:      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

i:        Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

j:        Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

k:      Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

l:        Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

m:   Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

n:      Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

o:      Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

p:      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika
to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

q:      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

r:       odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

s:       nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy;

t:       zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

IX. Zaliczki

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

u:      Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100 %

v:      Punkty przyznawane za podane w pkt 14.a, kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium

Wzór

1

Cena (koszt)

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

 - C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert

 - Cof -  cena podana w ofercie

w:    Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane. Suma punktów  stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

x:      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz
z zastrzeżeniem pkt 14.f, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

y:      Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

z:       Zamawiający poprawia w ofercie:

aa:  oczywiste omyłki pisarskie,

bb:  oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

cc:   inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

dd:  Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów,

ee:  Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

ff:     Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

gg:  Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki,
w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.

hh:  Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

ii:      Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

jj:      jest niezgodna z ustawą;

kk:   jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem pkt 14.6 lit. c.

ll:      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

mm:          zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

nn:  została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

oo:  zawiera błędy w obliczeniu ceny;

pp:  Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki

qq:  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

XI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

 

a. Oferty należy składać do dnia  31. 01. 2013r. do godz. 10:00  w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

Pokój nr 1 – I piętro sekretariat

b. Oferty zostaną otwarte dnia  31. 01. 2013 r. o. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew

I piętro sala sesyjna

 

 

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

 

XIII. Umowa ramowa

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

a:     Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ÷ 91c ustawy Pzp.

b:      Zamawiający drogą elektroniczną zaprosi do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, z zastrzeżeniem art. 91a ust. 1 Pzp.

c:      Zamawiający prześle dane dotyczące zaproszonych Wykonawców do PWPW S.A. w celu przekazania przez PWPW S.A. droga elektroniczną bezpłatnych instrukcji obsługi systemu aukcyjnego oraz loginu i hasła dostępu do systemu aukcyjnego.

d:      Kryterium oceny ofert, które będzie stosowane w toku aukcji elektronicznej będzie „cena”.

e:      Wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

·            komputer klasy PC,

·            system operacyjny Windows 2000 lub wyższy,

·            zegar 300Mhz, 64MB RAM, stałe łącze internetowe,

·            przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa,

·            aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną,

·            wyłączona autoryzacja na serwerze proxy,

·            ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego.

 

f:       Istnieje możliwość udziału w odpłatnym szkoleniu dla Wykonawców dotyczącym obsługi systemu aukcyjnego – informacje pod numerem telefonu (22) 464-79-79. PWPW S.A udziela informacji technicznych związanych z organizacją aukcji elektronicznej pod numerem Tel. (22) 464-79-79, e-mail: ppp@pwpw.pl.

 

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia

 

 

 

 

                   Burmistrz Miasta Złoczewa

                            -/ Jadwiga Sobańska/

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 grudnia 2012 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Marta Sufleta
Ilość wyświetleń: 2173
21 grudnia 2012 15:05 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [katolog_obiektow__zal_do_pfu.pdf] do dokumentu.
21 grudnia 2012 15:03 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [obliczenia_i_efekt__zal_do_pfu.pdf] do dokumentu.
21 grudnia 2012 15:02 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [program_funkcjonalno_uzytkowy.pdf] do dokumentu.