OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 23. 03. 2012 r. pod nr 67391 - 2012
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) Nazwa i Adres : Gmina Złoczew, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie
telefon (43) 8202460, fax (43) 8202592,
Adres strony internetowej : www.zloczew.pl
2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OPIS
1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
Zmiana sposobu użytkowania budynku pałacu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja pomieszczeń zabytkowego pałacu na pomieszczenia biurowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
- zamontowanie dodatkowego okna antywłamaniowego P4 o konstrukcji drewnianej do pomieszczenia kasy,
- zamontowanie kraty antywłamaniowej na drzwi wejściowe do pomieszczenia kasy,
- zamontowanie drzwi antywłamaniowych do pomieszczenia serwerowi ( wykorzystanie drzwi inwestora),
- zamontowanie drzwi wewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych,
- naklejenie folii P2A-ITB antywłamaniowej na istniejące okienko podawcze do pomieszczenia kasy,
- dostawa i montaż chromowanych słupków o wadze ok. 11-13 kg z linami,
- dostawa i zamontowanie na ścianie frontowej budynku tablic informacyjnych z godłem Polski,
- dostawa i montaż systemu prezentacji informacji – panele korkowe na słupkach,
- dostawa i montaż zewnętrznej gabloty informacyjnej – stalowo – żeliwna,
- dostawa i montaż tabliczek informacyjnych wewnętrznych,
- dostawa i montaż mebli biurowych: szafy i biurka (kolor do uzgodnienia z inwestorem),
- wyposażenie pomieszczenia gospodarczego w zlew jednokomorowy oraz montaż na ścianie tafli szkła hartowanego bezbarwnego/piaskowanego lub lacobel w kolorze jasnoszarym,
- wyposażenie pomieszczenia socjalnego w zlew jednokomorowy z ociekaczem oraz umywalką oraz montaż na ścianie tafli szkła hartowanego bezbarwnego/piaskowanego lub lacobel w kolorze jasnoszarym,
- uzupełnienie miejsc montażu instalacji teletechnicznej i wod-kan płytami ceramicznymi tego samego typu,
- na wszystkich ścianach parteru w pasie od posadzki do ok. 80-100 cm skucie tynków i wykonanie tynków renowacyjnych,
- wszystkie ściany i sufity parteru i piętra pomijając ściany z polichromiami pomalować powłokami malarskimi rodzaju dyfuzyjnego,
- miejsca obecnych uzupełnień zaprawami innymi niż tynki renowacyjne należy skuć i ponownie uzupełnić tynkami renowacyjnymi,
- na piętrze budynku w ogólno dostanej komunikacji nr 106 należy wykonać wygrodzenie zabezpieczające istniejące polichromie naścienne,
- w miejscach przejść przez posadzki z instalacją okablowania strukturalnego i instalacją elektryczną oraz instalacją kanalizacji sanitarnej należy odkuć istniejące płytki i doprowadzić do stanu pierwotnego,
- na parterze budynku w pomieszczeniu komunikacji odkuć uszkodzone płytki i uzupełniać miejsca płytkami tego samego typu,
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania komputerów
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej
Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 – 7 roboty remontowe i renowacyjne.
39.13.00.00 – 2 meble biurowe
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
2 miesiące od podpisania umowy.
SEKCJA III; INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 500,00 zł. należy wnieść przed składaniem ofert.
III.2)ZALICZKI
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III 3) WARUNKI UDZIAŁU
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia – Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawcy wykażą , iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w obiektach zabytkowych znajdujących się w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków polegającą na renowacji pomieszczeń wewnętrznych na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobom, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia w specjalności budowlanej bez ograniczeń określonej przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2 letnia praktyką w budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U.Nr 165 poz. 987).
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie:
a) środków finansowych lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 300,000.00 zł.;
b) ubezpieczenie od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 USTAWY PZP,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.1 Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszej SIWZ,
1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 – zał. Nr 2 do niniejszej SIWZ,
1.3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do niniejszej SIWZ,
1.4 Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – zał. nr 4 do niniejszej SIWZ,
1.5 Wykaz robót budowlanych – zał. nr 5 do niniejszej SIWZ,
1.6 Oświadczenie, że osoby, które będą pełnić funkcje kierowników budowy posiadają wymagane uprawnienia – zał. Nr 6
1.7 Projekt umowy – zał. nr 7 parafowany na każdej stronie,
1.8 Dowód wniesienia wadium,
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.3 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w obiektach zabytkowych znajdujących się w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków polegającą na renowacji pomieszczeń wewnętrznych na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, .: kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia w specjalności budowlanej bez ograniczeń określonej przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2 letnia praktyką w budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U.Nr 165 poz. 987).
3.3 Oświadczenie Wykonawcy, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia. Ponadto winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
4. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
4.1 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
5.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 i 2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.3 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5.
6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
6.1 Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 3 i 4 polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od 2.1 do 2.5 dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
6.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 6.1 kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
Zgodnie z art. 26 ust. 2c „Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku”.
Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginały lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania woli w imieniu Wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to , że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) zaistnienia siły wyższej,
b) zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy,
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
d) konieczności wykonania badań archeologicznych,
e) konieczności wstrzymania robót na żądanie organu nadzoru budowlanego,
f) konieczności zmian zakresu dokumentacji projektowej, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót,
g) zmiany terminu wykonania zamówienia z konieczności wykonania zamówienia dodatkowego,
h) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych (nie wykraczających poza zakres zamówienia które zostaną zapłacone na podstawie kosztorysu zamiennego wyliczonego po cenach jednostkowych ujętych w kosztorysie ofertowym)
i) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
j) zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
k) w przypadku gdy Zamawiający dokona zmniejszenia zakresu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczone na podstawie kosztorysu zamiennego po cenach jednostkowych ujętych w kosztorysie ofertowym za faktycznie wykonane roboty,
SEKCJA IV; PROCEDURA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98 – 270 Złoczew, pok. Nr 10.
Strona internetowa: WWW.bip..zloczew.pl
IV.3.4) Termin składania ofert: 10. 04. 2012 r. . godzina 1030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10. 04. 2010 r. o godz. 1100.
Zatwierdzono w dniu 23. 03. 2012r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie