Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Złoczewie wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

( o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 31. 01. 2012 r.  pod. Nr 26365 - 2012

 

Ogłoszenie dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Przebudowa stacji uzdatniania wody w Złoczewie wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej”

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa: Gmina Złoczew

Adres: ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew

Telefon:  43 8202270

Fax: 43 8202592

Adres e-mail: gmina@zloczew.pl

Internet: WWW.zloczew.pl

 

II. Określenie trybu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie siwz

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona została na stronie internetowej: WWW.zloczew.pl

Na wniosek Wykonawcy, SIWZ zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Nazwa: Gmina Złoczew, Adres: ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, pokój Nr. 10, w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniach tygodnia - od poniedziałku do piątku, bądź za zaliczeniem pocztowym.

 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Złoczewie wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej”.

 

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest : „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Złoczewie wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej”. Zadanie należy realizować zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 28. 07. 2011 roku. Nr 503/2011, oraz zgodnie z danymi zawartymi w projektach budowlanych.

Opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które znajdują się w załącznikach do SIWZ.

Przedmiot umowy musi być wykonany w ciągłym ruch SUW, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Złoczewie  wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej” obejmuje:

  • wykonanie robót rozbiórkowych,
  • wykonanie robót utrzymania SUW w ruchu,
  • wykonanie robót budowlanych,
  • wykonanie robót elektrycznych,
  • wykonanie robót budowlano - instalacyjnych i technologicznych dwóch głębinowych ujęć wody  oraz stacji uzdatniania wody w wymaganym zakresie,
  • wykonanie rozbudowy miejskiej sieci kanalizacyjnej w gruntach nawodnionych i nienawodnionych, wraz z robotami towarzyszącymi (nawierzchnie, oznakowanie, organizacja ruchu),
  • przeprowadzenie prób, badań, szkoleń i rozruchu w niezbędnym zakresie.

 

Rozruch końcowy zostanie uznany za zakończony, gdy Wykonawca przedstawi sprawozdanie z badania wody uzdatnionej, potwierdzające, że woda spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. ( Dz.U. nr 61 poz. 417 ze zm.) Badania powinny być wykonane przez akredytowane laboratorium.

 

4. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej:

  •  projekcie budowlano-wykonawczym,
  • przedmiarach robót,
  • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

 

5. Oprócz wykonania w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w: imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie obiektów i urządzeń z właściwych urzędów i instytucji, a jeśli jest to wymagane -  pozwoleń wodnoprawnych.

 

6. Zaleca się. aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu oceny obiektu, dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

 

7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy PZP.

 

8. Wszystkie prace powinny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP i p.poż., wymogami dokumentacji oraz poleceniami inspektora nadzoru. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. Montowane urządzenia powinny spełniać wymagania określone Polskimi Normami przenoszącymi Normy Europejskie (PN-EN), posiadać znak bezpieczeństwa CE, a dla urządzeń dla których nie ustanowiono PN – aprobatę techniczną wystawioną na podstawie protokołu badań certyfikowanego laboratorium.

 

9. Podwykonawstwo: Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek określenia w ofercie, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom.

 

10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

 

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.

 

 

 

 

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45262700-8   - Przebudowa budynków,

45233223-8   - Wymiana nawierzchni drogowej,

45310000-3   - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,

45332400-7   - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,

45322200-5   - Roboty instalacyjne hydrauliczne,

45332300-6   - Roboty instalacyjne kanalizacyjne.

 

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

VI. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie: 30.11.2012 r., w tym dniu powinno nastąpić zgłoszenie wykonania całości zamówienia do odbioru końcowego.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień wynikających z przepisów prawa.

 

2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 2-ch (dwóch) kontraktów na roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie w w/w okresie co najmniej dwu kontraktów obejmujących budowę lub modernizację SUW z budową zbiornika retencyjnego wody pitnej o pojemności użytkowej minimum V= 250 m³, o wartości kosztorysowej równej lub przekraczającej 2 000 000,00 zł brutto (każda), a także referencji w wykonaniu miejskiej kanalizacji sanitarnej

 

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Warunek w zakresie osób zdolnych do wykonywania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje osobami należącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego i mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności :

  • konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba,
  • instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba,
  • instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba
  • drogowej - co najmniej 1 osoba,

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów  powinien zapewnić udział tych podmiotów w realizacji odpowiedniej części zamówienia – jako podwykonawców.

 

4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje:

a/ zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000, 00 zł

b/ posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej
1 000 000,00 zł., (słownie: jeden milion złotych ).

5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zaistnieje choćby jedna przesłanka wskazana w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

6. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

a) jest niezgodną z ustawą,

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,

c)  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d)  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

f) zawiera  błędy w obliczaniu ceny,

     d) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,

     h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone dokumenty.

9. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty, Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej ofert. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:

a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 4 lub 5 do niniejszej SIWZ podpisane wykonawcę lub jego pełnomocnika,

b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.

2 . W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty:

a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ podpisane przez wykonawcę lub jego pełnomocnika,

b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Sporządzony wykaz z wykorzystaniem wzoru- Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ musi zawierać co najmniej 2-wa (dwa) kontrakty - budowa lub modernizacja SUW z budową zbiornika retencyjnego wody pitnej pojemność użytkowa minimum V= 250 m³ o wartości równej lub przekraczającej 2 000 000,00 zł brutto (każda).

Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że kontrakty zostały wykonane należycie (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru robót).

c) Wykaz osób sporządzony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego i mających uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:

  • konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba,
  • instalacji elektrycznych - co najmniej  1 osoba,
  • instalacji i sieci wodociągowo - kanalizacyjnej - co najmniej 1 osoba.
  • drogowej - co najmniej 1 osoba,

Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, wskazane w w/w Wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik
Nr 9 do niniejszej SIWZ.

d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych)wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

W przypadku gdy dokument wystawiony przez bank będzie zawierał określenie " wyraża się liczbą  „ n” cyfrową Zamawiający dokonujący badania ofert uzna, że jest to najniższa możliwa kwota.

e)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  potwierdzająca, że jest ubezpieczony na sumę ubezpieczania nie mniejszą niż 500 000, 00 zł  na jedno i wszystkie zdarzenia.

3. Dokumenty podmiotów spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b). Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 ppkt. f składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.1 i 2.

4). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4. Dokumenty składane przez wykonawców występujących wspólnie:

1). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę obejmującą całość zamówienia zgodną z postanowieniami SIWZ,  podpisaną przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Zakres umocowania musi obejmować w szczególności umocowanie do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i przyjmowania instrukcji w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo uprawnia także do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich składanych dokumentów.  Pełnomocnictwo może wynikać z umowy regulującej współpracę podmiotów lub odrębnego dokumentu pełnomocnictwa i musi mieć formę pisemną.

3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, może przedłożyć jeden wykonawca, jeśli spełnia warunek samodzielnie. Jeżeli wykonawcy spełniają ten warunek łącznie - przedkładają wspólny wykaz, który łącznie potwierdza spełnienie warunku - podpisany przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

6) Wykaz robót budowlanych może przedłożyć jeden wykonawca, jeśli spełnia warunek samodzielnie. Jeżeli wykonawcy spełniają ten warunek łącznie - przedkładają wspólny wykaz, który łącznie potwierdza spełnienie warunku podpisany przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.

7)Opłaconą Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie w wysokości sumy ubezpieczenia proporcjonalnej do zakresu wykonywanych prac.

8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

9) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

11) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert składa odrębnie każdy z wykonawców występujących wspólnie.

 

 

VIII. Wadium

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00 zł, słownie: (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ).

3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:

a)     w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie Oddział w Złoczewie nr 52 9256 0004 0040 0002 2000 0080  z adnotacją „wadium - Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Złoczewie wraz z modernizacją odcinka kanalizacji sanitarnej”

b)     w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,

c)     w gwarancjach bankowych,

d)     w gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

 

4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. Ważność dokumentu powinna obejmować cały okres związania ofertą, włącznie z dniem w którym upływa termin składania ofert.

 

5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

 

6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w
art. 45 i 46.

 

7. W przypadku niezabezpieczenia oferty wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta uznana za odrzuconą.

 

IX. Zaliczki

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli;

a)     Oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

b)     Z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,

c)     Złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

d)     Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

e)     Wniesiono poprawnie wadium,

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o n/w kryterium.

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100

 

3. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4. Do obliczenia oceny punktowej zastosowany będzie wzór:

 Ocena =    ( Cn/Cof.b. x 100 ) x 100% = ilość punktów

Gdzie:

Cn. - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej, 

100 - wskaźnik stały,

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

5.Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

6.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.

XI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

1.Oferty należy składać do dnia 28 lutego 2012r. do godz. 10:30  w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew

Pokój nr 1 - sekretariat

2. Oferty zostaną otwarte dnia  28 lutego 2012 r. o. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Nazwa Zamawiającego: Gmina Złoczew

Adres Zamawiającego: ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew

Pokój nr 11

 

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIII. Umowa ramowa

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Inwestycja finansowana z udziałem środków Unii Europejskiej: „Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013”.

 

 

                                                                                  Burmistrz Miasta Złoczewa

                  Jadwiga Sobańska

 

                                            

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lutego 2012 08:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1904
17 lutego 2012 15:05 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [ogloszenie__o_zmianie_ogloszenia_na_suw_w_zloczewie.doc] do dokumentu.
17 lutego 2012 15:05 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [modyfikacja_tresci_siwz.doc] do dokumentu.
17 lutego 2012 12:33 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [przedluzenie_terminu_przetargu__na_suw_w_zloczewie.doc] do dokumentu.