Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DOSTAWA KRUSZYWA

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

Dostawa kruszywa

Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 15. 07. 2011r.  pod nr   194489

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.              1) Nazwa i Adres :  Gmina Złoczew, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie,

                      telefon  (43)  8202460,  fax (43) 8202592,

                      Adres strony internetowej :   www.zloczew..pl

I.              2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II;  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.            1)  OPIS

           1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ  ZAMAWIAJĄCEGO;

                   Dostawa kruszywa drogowego

     II.        1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa

 

     II.        1.3) Określenie przedmiotu   oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego zgodnie z PN-EN -13242 uzyskanego w wyniku procesu naturalnego o granulacji 0 – 31,5 mm – mieszanka granitowa, w ilości 2300 tony.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędny certyfikat na w/w mieszankę.

Zamawiający nie dopuszcza do realizacji zamówienia, kruszywa pochodzenia hutniczego, wapiennego szlaki, odpadów górniczych.

Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie Zamawiającego w okresie od miesiąca sierpnia 2011r. do 31 października 2011r. w kruszywo drogowe przeznaczone do remontu dróg w gminie Złoczew.

Zamówienie obejmuje również transport i rozładunek w/w przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez zamawiającego, w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie , każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana powinien posiadać  samochody samowyładowcze  z wywrotem do tyłu i bocznym.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  44.11.31.40. – 8  kamień drogowy

                                                                                60.00.00.00  -  8  usługi transportowe

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 

        31 październik 2011 rok.

 

SEKCJA III;  INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

- Informacja na temat wadium:  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2)ZALICZKI

       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. 

 

III 3)  WARUNKI UDZIAŁU

 

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy   spełniają warunki dotyczące:

      1) posiadania wiedzy i doświadczenia,

      2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

       3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

1)  Posiadania wiedzy i  doświadczenia – Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawcy wykażą , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie , tzn. w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, wykonali co najmniej jedno zamówienie o wartości  nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto, którego przedmiotem była dostawa kruszywa.

a)    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym– za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę samochodami samowyładowczymi z wywrotem bocznym i na tył samochodu.

3)  Sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada: opłaconą polisę OC od  prowadzonej   działalności  gospodarczej, oraz opinię banku o zdolności finansowej.

 

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

2)    kserokopia wpisu do działalności gospodarczej,

3)    aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

4)    aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5)    aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

6.   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

    III.4)  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ  DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1.    Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1.1   Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszej SIWZ,

1.2.  kserokopia aktualnego wpisu do działalności gospodarczej,

1.2    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 – zał. Nr 2 do  niniejszej SIWZ,

1.3     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do niniejszej SIWZ,

1.4     Projekt umowy – zał. nr 4  parafowany na każdej stronie,

2.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

2.1    aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

2.2    aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

2.3    aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

2.4.  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

 

Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginały lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania woli w imieniu Wykonawcy.

 

Upoważnienie osób podpisujących ofertę  do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to , że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

 

 

SEKCJA IV; PROCEDURA

 

IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

 

IV.3) ZMIANY UMOWY

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy

  1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następujących przypadkach:

a)    zaistnienia siły wyższej,

b)    wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,

c)    konieczności wstrzymania robót na żądanie organu nadzoru budowlanego,

d)    zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,

e)    zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,

 

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98 – 270 Złoczew, pok. Nr 10.

 

 Strona internetowa:    WWW.zloczew.pl   

IV.3.4) Termin składania ofert:   03. 08. 2011 r. . godzina 1030.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert..    Otwarcie ofert nastąpi w dniu  03. 08. 2011 r. o godz. 1100.

 

 

 

 

 

                                                                                      Zatwierdzono w dniu  15. 07. 2011r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lipca 2011 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Marta Sufleta
Ilość wyświetleń: 1431
15 lipca 2011 14:59 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [u_m_o_w_a__na_dostawe_kruszywa_w_2011_roku.doc] do dokumentu.
15 lipca 2011 14:59 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_na_dostawe_kruszywa_w_2011r.doc] do dokumentu.
15 lipca 2011 14:59 (Katarzyna Marta Sufleta) - Dodanie załącznika [o_f__e__r__t__a__na__kruszywo_2011r.doc] do dokumentu.