OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawa kruszywa
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 15. 07. 2011r. pod nr 194489
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i Adres : Gmina Złoczew, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie,
telefon (43) 8202460, fax (43) 8202592,
Adres strony internetowej : www.zloczew..pl
I. 2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
1.1) NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
Dostawa kruszywa drogowego
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego zgodnie z PN-EN -13242 uzyskanego w wyniku procesu naturalnego o granulacji 0 – 31,5 mm – mieszanka granitowa, w ilości 2300 tony.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędny certyfikat na w/w mieszankę.
Zamawiający nie dopuszcza do realizacji zamówienia, kruszywa pochodzenia hutniczego, wapiennego szlaki, odpadów górniczych.
Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie Zamawiającego w okresie od miesiąca sierpnia 2011r. do 31 października 2011r. w kruszywo drogowe przeznaczone do remontu dróg w gminie Złoczew.
Zamówienie obejmuje również transport i rozładunek w/w przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez zamawiającego, w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie , każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana powinien posiadać samochody samowyładowcze z wywrotem do tyłu i bocznym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40. – 8 kamień drogowy
60.00.00.00 - 8 usługi transportowe
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
31 październik 2011 rok.
SEKCJA III; INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)ZALICZKI
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki.
III 3) WARUNKI UDZIAŁU
1) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia – Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawcy wykażą , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie , tzn. w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, wykonali co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto, którego przedmiotem była dostawa kruszywa.
a) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym– za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę samochodami samowyładowczymi z wywrotem bocznym i na tył samochodu.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada: opłaconą polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej, oraz opinię banku o zdolności finansowej.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2) kserokopia wpisu do działalności gospodarczej,
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1 Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszej SIWZ,
1.2. kserokopia aktualnego wpisu do działalności gospodarczej,
1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 – zał. Nr 2 do niniejszej SIWZ,
1.3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do niniejszej SIWZ,
1.4 Projekt umowy – zał. nr 4 parafowany na każdej stronie,
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.3 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginały lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania woli w imieniu Wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to , że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV; PROCEDURA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANY UMOWY
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
a) zaistnienia siły wyższej,
b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
c) konieczności wstrzymania robót na żądanie organu nadzoru budowlanego,
d) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
e) zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17, 98 – 270 Złoczew, pok. Nr 10.
Strona internetowa: WWW.zloczew.pl
IV.3.4) Termin składania ofert: 03. 08. 2011 r. . godzina 1030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03. 08. 2011 r. o godz. 1100.
Zatwierdzono w dniu 15. 07. 2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie