OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
1. Stanowisko pracy:
ds. księgowości budżetowej
2. Niezbędne wymagania dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
6) co najmniej dwuletni staż pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej, ukończone studia o kierunku: finanse, rachunkowość, ekonomia, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych, w szczególności programów księgowych i płacowych, prawo jazdy kat.B, znajomość ustaw: o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
4. Wymagane cechy osobowe:
umiejętność do pracy w zespole, planowanie sprawnej organizacji pracy, skuteczne komunikowanie się, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres.
5. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności (zasiłków), prowadzenie stosownej ewidencji, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji i terminowe przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego,
2) rozliczanie składek ZUS i PFRON, sporządzanie deklaracji i terminowe ich przekazywanie,
3) przeprowadzanie archiwizacji dokumentacji finansowej,
4) nadzór nad ewidencją umów, porozumień powodujących powstanie zobowiązań Gminy,
5) bieżące prowadzenie rejestru faktur zakupowych,
6) nadzorowanie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów, rachunków, faktur zakupowych,
7) rozliczanie podróży służbowych oraz ryczałtów samochodowych,
8) prowadzenie ewidencji środków trwałych,
9) sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie środków trwałych,
10) rozliczanie inwentaryzacji,
11) przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
12) zastępowanie inspektora ds. księgowości budżetowej,
13) wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich czynności określonych powyżej oraz innych prac zleconych przez Burmistrza i Skarbnika,
14) szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
praca administracyjno – biurowa w wymiarze 1 etatu tj. 8 godzin dziennie (40 godzin tygodniowo) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, z użyciem monitora ekranowego, wymagająca efektywności w działaniu, udziału w szkoleniach, kontaktu z jednostkami organizacyjnymi Gminy, innymi Urzędami lub instytucjami.
7. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
8. Inne informacje:
Klauzula informacyjna oraz niezbędne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jest zamieszczona w załączniku do niniejszego ogłoszenia. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
9. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy (art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy t.j.Dz.U. z 2018r., poz.917 z późn.zm),
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej,
4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym.
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na cele aktualnej lub przyszłych rekrutacji.
10. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. księgowości budżetowej” do dnia 19.02.2019 r. do godz. 15.00. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul.Szkolnej 16 I p. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43)820-24-60.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Burmistrz
/-/Dominik Drzazga
Złoczew, dnia 08.02.2019.r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie