Komunikaty

Zaproszenie na XLIV Sesję Rady Miejskiej w Złoczewie


Przewodniczący Rady Miejskiej w Złoczewie z a p r a s z a  na XLIV sesję Rady Miejskiej w Złoczewie, która odbędzie się w dniu 29 kwietnia (czwartek) 2010 r. o godz.1300 w sali pałacu przy ul. Szkolnej w Złoczewie.

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Złoczewie

-         przyjęcie porządku obrad XLIV sesji i protokołu z XLIII sesji Rady Miejskiej.

2. Powołanie sekretarza obrad.

3.  Informacja Burmistrza o działalności między sesjami.

4. Interpelacje radnych.

5. Zapytania.

6. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Złoczew za 2009 rok i udzielenie absolutorium Burmistrzowi

      - podjęcie uchwały.

7. Informacja o pozyskanych przez Gminę Złoczew środkach pozabudżetowych i sposobach ich zagospodarowania.

8. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Złoczewie za 2009 rok

     - podjęcie uchwały.

9. Kwestie ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Złoczew.

10. Informacja przewodniczącej Komisji Samorządu i Ładu Publicznego Rady Miejskiej na temat „Czystość i porządek na terenie miasta i gminy Złoczew”.

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

       - rozdysponowania wolnych środków za rok 2009 oraz zmian w budżecie Gminy Złoczew na 2010 rok

12. Dyskusja.

13. Zamknięcie obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Złoczewie.

 

 

Przewodniczący Rady

                                                                                                          Miejskiej w Złoczewie

                                                                                                                     

                                                                                                          /-/ Jerzy Wieczorek   

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 kwietnia 2010 10:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 2170
16 kwietnia 2010 10:31 (Radosław Radwański) - Dodanie zdjęcia.
16 kwietnia 2010 10:31 (Radosław Radwański) - Utworzenie dokumentu.