Zaproszenie do składania ofert na stanowisko
p.o. Dyrektora Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Złoczewie
Burmistrz Miasta Złoczewa zaprasza osoby zainteresowane funkcją p.o. Dyrektora Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Złoczewie do składania ofert.
1. Wymagania niezbędne na wskazanym stanowisku pracy:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności bibliotekoznawstwo, filologia polska, kulturoznawstwo, zarządzanie lub pokrewne,
3) co najmniej 5 letni staż pracy,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) niekaralność w związku z zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j.z 2021r., poz.289 z późn.zm.),
8) dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych na działalność kulturalną,
9) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowniczym,
10) znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury oraz obowiązujących zasad ekonomiczno-księgowych.
2. Wymagania dodatkowe
1) Kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
2) Znajomość specyfiki kulturalno-społecznej Gminy Złoczew,
3) Znajomość aktów prawnych i problematyki z zakresu organizacji, zarządzania, funkcjonowania i finansowania instytucji kultury,
4) Znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE.
3. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) i list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie dyplomów i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
5) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania zadań na stanowisku kierowniczym,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie była karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j.z 2021r., poz.289 z późn.zm.),
9) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
4. Warunki zatrudnienia
1) miejsce pracy: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczne w Złoczewie,
2) zatrudnienie w związku z art.16a ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej na podstawie umowy o prace na czas określony nie dłuższy niż rok,
3) wymiar czasu pracy – 1 etat
4) przewidywany termin zatrudnienia – 1 marca 2024r.
5) obiekt nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
5. Składanie ofert:
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta na stanowisko p.o. Dyrektora Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Złoczewie” w terminie do 12 stycznia 2024r. do godz. 15.30 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew (I piętro) lub przesłać na adres Urzędu. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do sekretariatu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia rekrutacji.
Po analizie złożonych ofert, ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji, po uprzednim powiadomieniu telefonicznym, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni do odbycia rozmowy.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 43 8202460 lub w Urzędzie Miejskim w Złoczewie pok. 109.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy
Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Burmistrz Miasta Złoczewa. Kontakt:
Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail:inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy(art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Burmistrz
/-/Dominik Drzazga
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie