Nabór pracowników

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE dot.: stanowisko pracy: Młodszy referent ds. promocji, inicjatyw i programów lokalnych.

 
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa  ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
 
1.      Stanowisko pracy:

Młodszy referent ds. promocji, inicjatyw i programów lokalnych

2.      Niezbędne wymagania dla kandydata:

1)      obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dla obywateli nieposiadających obywatelstwa polskiego wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)      wykształcenie średnie lub wyższe,
5)      nieposzlakowana opinia,
6)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
 
3.      Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

1)        mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
2)        znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postepowania Administracyjnego, Kodeks Pracy, o ochronie danych osobowych, ogólna wiedza o Gminie Złoczew
3)        znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4)        umiejętność pracy w zespole,
5)        sumienność, rzetelność,
6)        odpowiedzialność,
7)        dyspozycyjność,
8)        kreatywność,
9)        prawo jazdy kat.B

4.       Zakres zadań wykonywanych  na stanowisku:

1)      realizowanie zadań pełnomocnika ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
2)      bieżąca aktualizacja modelu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi, w tym aktualizacja prawa lokalnego regulującego relacje Gmina – organizacje, nadzór nad jego prawidłowym i rzetelnym stosowaniem przez podmioty zobowiązane.
3)      konsultowanie z organizacjami pozarządowymi odpowiednio do zakresu ich działania, projektów aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
4)      prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na realizacje zadań publicznych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, a w szczególności ogłaszanie konkursów na realizację zadań Gminy, udział w pracach komisji konkursowych oceniających wnioski o udzielnie dotacji, kontrola rozliczenia udzielonych dotacji pod względem formalno – rachunkowym.
5)      koordynacja i nadzór nad zadaniami realizowanymi przez Gminę we współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
6)      współpraca z jednostkami pomocniczymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.
7)      realizowanie zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji publicznej, w tym aktualizowanie gminnego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
8)      przygotowanie materiałów promocyjnych oraz ich upowszechnianie.
9)      inicjowanie  i współorganizowanie przedsięwzięć promocyjnych o charakterze kulturalnym, sportowym i rekreacyjnym.
10)  pozyskiwanie sponsorów  przedsięwzięć promocyjnych organizowanych przez Gminę Złoczew.
11)  tworzenie i utrzymywanie zasobu materiałów o charakterze upominkowo-informacyjnym.
12)  utrzymywanie kontaktów z mediami.
13)  wdrażanie elektronicznego  systemu powiadamiania mieszkańców.
14)  współpraca ze Skarbnikiem w zakresie zabezpieczenia w budżecie środków na realizację zadań związanych ze stanowiskiem .
15)  szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
 
5.        Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 
1)             praca administracyjno-biurowa w wymiarze 1 etatu, termin zatrudnienia: 1 stycznia 2023r.
2)             miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia biurowe w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, usytuowanie stanowiska na parterze budynku, w razie potrzeby wykonywanie pracy w terenie,
3)             środki pracy: komputer (pow.4h dziennie), kserokopiarka, skaner,
4)             pracę na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego,  wymaga jednak kontaktów z ludźmi, umiejętności koordynowania spraw  i odporności na stres, związanej z działaniami pod presją czasu,
5)             zatrudnienie po spełnieniu formalności w ramach pierwszej umowy na okres 6 m-cy (z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, przewidzianej ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
 
6.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
 
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych był  niższy niż  6%.
 
7.      Wymagane dokumenty:
1)      list motywacyjny,
2)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
List motywacyjny i CV należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami.
3)      kwestionariusz osobowy (art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy t.j.Dz.U. z 2022r., poz.1510 z późn.zm),
4)      kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń, dokumentujące posiadany/wymagany staż pracy,
5)      kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie ,
6)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
7)      oświadczenie  kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)      oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
10)  oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym  stanowisku urzędniczym,
11)  kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa  w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii ważnego dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
12)  kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Złoczewie oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację, że nie był skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.

8.      Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Treść informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Złoczewie

Administrator danych osobowych.                                                                                                
Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Złoczewie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta Złoczewa. Kontakt:
· listownie: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew,
· przez adres e-mail: gmina@zloczew.pl
· telefonicznie: (43) 820 22 70.
Inspektor ochrony danych.
Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Cel i podstawy przetwarzania.  
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy(art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE potwierdzających niepełnosprawności (jeżeli Panią/Pana dotyczą), podstawą prawną przetwarzania tych danych będzie zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez akt dostarczonego przez Panią/Pana orzeczenia o niepełnosprawności. Złożenie tych dokumentów jest dobrowolne, ale niezbędne w przypadku, gdy zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownika samorządowych.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej, gdyż co do zasady imię nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata są jawne.
Okres przechowywania danych.
W przypadku wygrania przez Panią/Pana naboru dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres 10 lat.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych w procesie rekrutacyjnymi będą wydane zainteresowanym lub w przypadku, gdyby zainteresowany nie zgłosił się po ich odbiór niszczone po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jeśli zakwalifikował się Pani/Pan do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, Pani/Pana dane będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Ma Pani/Pan prawo do :                                                                                                                                     
·      dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
·      sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
·      usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku  wynikającego z przepisu prawa,
·      ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
·      wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy               i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
9.      Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze – Młodszy referent ds. promocji, inicjatyw i programów lokalnych” do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 16.00. O zachowaniu terminu doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul. Szkolnej 16,  I p. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43) 820-24-60. Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy ewentualnego testu.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zloczew.pl  i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.                                                                 
                                                                                                                   Burmistrz
                                                                                                          /-/Dominik Drzazga
Złoczew, dnia  01 grudnia 2022r.                                                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 grudnia 2022 15:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 822
01 grudnia 2022 15:33 (Radosław Radwański) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 grudnia 2022 15:30 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 grudnia 2022 15:29 (Radosław Radwański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)