Nabór pracowników

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor/Inspektor ds. księgowości podatkowej i opłat lokalnych

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz Miasta Złoczewa  ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .

 1.     Stanowisko pracy:

Podinspektor/Inspektor ds. księgowości podatkowej i opłat lokalnych

2.     Niezbędne wymagania dla kandydata:

1)    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dla obywateli nieposiadających obywatelstwa polskiego wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)    nieposzlakowana opinia,

5)    wykształcenie wyższe,

6)    staż pracy: w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest min. 3 letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany,

7)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

 3.     Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

1)      mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,

2)      znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym i leśnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o opłacie skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,

3)      znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

4)      umiejętność pracy w zespole,

5)      sumienność, rzetelność,

6)      odpowiedzialność,

7)      dyspozycyjność,

8)      prawo jazdy kat.B

9)      ogólna wiedza o Gminie Złoczew.


4.     Zakres zadań wykonywanych  na stanowisku:

 

1)    prowadzenie ewidencji podatkowej,

2)    prowadzenie bieżącej analizy realizacji wpływów z tytułu należności, w tym ocena terminowości wpływania dochodów,

3)    ustalanie wymiaru należności za odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości niebędących własnością Gminy Złoczew dla osób fizycznych i prawnych,

4)    prowadzenie windykacji zaległości podatkowych oraz opłat za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi,

5)    prowadzenie windykacji należności z tytułu zbywania, wynajmu i wydzierżawiania nieruchomości gminnych,

6)    rozliczanie inkasentów z zebranych podatków, uzgadnianie obrotów i sald w konto kwitariuszach,

7)    naliczanie prowizyjnych wynagrodzeń inkasentów i prowadzenie ewidencji tych rozliczeń,

8)    szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.

 

5.       Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

1)         praca administracyjno-biurowa w wymiarze 1 etatu, termin zatrudnienia: 1lipca 2022r.

2)         miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia biurowe w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, usytuowanie stanowiska na parterze budynku, w razie potrzeby wykonywanie pracy w terenie – czynności kontrolne,

3)         środki pracy: komputer (pow.4h dziennie), kserokopiarka, skaner,

4)         prace na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego,  wymaga jednak kontaktów z ludźmi, umiejętności koordynowania spraw i odporności na stres,

5)         zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 m-cy (z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, przewidzianej ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.

 

6.   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

 

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych był  niższy niż  6%.

 7.     Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny,

2)    CVz informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

List motywacyjny i CV należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami.

3)    kwestionariusz osobowy (art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy t.j.Dz.U. z 2020r., poz.1320 z późn.zm),

4)    kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń, dokumentujące posiadany/wymagany staż pracy,

5)    kserokopie dokumentówpotwierdzające wykształcenie ,

6)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

7)    oświadczenie  kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)    oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

10) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym  stanowisku urzędniczym,

11) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa  w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii ważnego dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

12) kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.

 8.     Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.Treść informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Złoczewie

Administrator danych osobowych.                                                                  

Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Złoczewie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta Złoczewa. Kontakt:

· listownie: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew,

· przez adres e-mail: gmina@zloczew.pl

· telefonicznie: (43) 820 22 70.

Inspektor ochrony danych.

Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adreseme-mail:inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

Cel i podstawy przetwarzania.  

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy(art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WEpotwierdzających niepełnosprawności (jeżeli Panią/Pana dotyczą), podstawą prawną przetwarzania tych danych będzie zgoda na ich przetwarzaniewyrażona poprzez akt dostarczonego przez Panią/Pana orzeczenia o niepełnosprawności. Złożenie tych dokumentów jest dobrowolne, ale niezbędne w przypadku, gdy zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownika samorządowych.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej, gdyż co do zasady imię nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata są jawne.

Okres przechowywania danych.

W przypadku wygrania przez Panią/Pana naboru dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres 10 lat.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych w procesie rekrutacyjnymi będą wydane zainteresowanym lub w przypadku, gdyby zainteresowany nie zgłosił się po ich odbiór niszczone po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.

Jeśli zakwalifikował się Pani/Pan do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, Pani/Pana dane będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat.

Prawa osób, których dane dotyczą.

Ma Pani/Pan prawo do :                                                                                     

·     dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

·     sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,

·     usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu

wywiązania się z obowiązku  wynikającego z przepisu prawa,

·     ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych

·     wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tymprofilowaniu.

 9.     Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze – Podinspektor/Inspektords. księgowości podatkowej i opłat lokalnych” do dnia 15 czerwca 2022 r. do godz. 16.00. O zachowaniu terminu doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul. Szkolnej 16,  I p. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43) 820-24-60. Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy ewentualnego testu.

Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznejwww.bip.zloczew.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

 

                                                                                                                    Burmistrz

                                                                                                           /-/Dominik Drzazga

 

Złoczew, dnia  03 czerwca 2022r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 czerwca 2022 19:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 889
03 czerwca 2022 19:55 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 czerwca 2022 19:55 (Radosław Radwański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)