Nabór pracowników

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE dot.: stanowiska podinspektor/inspektor ds. drogownictwa.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz Miasta Złoczewa  ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .

 

  1.      Stanowisko pracy:

Podinspektor/Inspektor ds. drogownictwa

2.    Niezbędne wymagania dla kandydata:

1)      obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 u.p.s.),

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      nieposzlakowana opinia,

5)      wykształcenie wyższe,

6)      staż pracy: w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest min. 3 letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany,

7)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

 3.      Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

1)        staż pracy w administracji publicznej,

2)        znajomość ustaw: o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,

3)        znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

4)        prawo jazdy kat.B,

5)        możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych,

6)        posiadanie doświadczenia zawodowego,

7)        umiejętność pracy w zespole,

8)        komunikatywność,

9)        odpowiedzialność,

10)    dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,

11)    ogólna wiedza o Gminie Złoczew.

 4.       Zakres zadań wykonywanych  na stanowisku:

1)   planowanie, koordynowanie, nadzór nad realizacją i kontrola  finansowania inwestycji, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg lokalnych,  oświetlenia ulicznego oraz remontami i modernizacją ulic i chodników w mieście,

2)   współdziałanie z jednostkami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg o charakterze ponadlokalnym,

3)   nadzór nad eksploatacją  dróg lokalnych, urządzeń drogowych oraz oświetlenia ulicznego na terenie gminy.

4)   kontrola zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego,

5)   prowadzenie ewidencji dróg i urządzeń drogowych, stanowiących mienie gminne,

6)   przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i oświadczeń w ramach realizowanego zakresu czynności,

7)   nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i dróg,

8)   szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.

 5.        Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)             praca administracyjno-biurowa w wymiarze 1 etatu, termin zatrudnienia: 01.03.2021

2)             miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia biurowe w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, usytuowanie stanowiska na parterze budynku, w razie potrzeby wykonywanie pracy w terenie – nadzór nad wykonywaniem prac w zakresie dróg i mostów,

3)             środki pracy: komputer (pow.4h dziennie), kserokopiarka, skaner,

4)             prace na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego,  wymaga jednak komunikatywności i odporności na stres,

5)             zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 m-cy (z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, przewidzianej ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.

 6.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych był  niższy niż  6%.

 7.      Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej,

List motywacyjny i CV należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami .

3)      kwestionariusz osobowy (art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy t.j.Dz.U. z 2020r., poz.1320 z późn.zm),

4)      kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń, dokumentujące posiadany/wymagany staż pracy.

5)      kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie ,

6)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

W przypadku załączenia  kopii dokumentów wymienionych w pkt. 5, 6, powinny być one opatrzone datą i potwierdzone za zgodność z oryginałem  przez kandydata.  Brak podpisu lub potwierdzenia dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

7)      oświadczenie  kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)      oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

10)  oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym  stanowisku urzędniczym,

11)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO.

Oświadczenie, o którym mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 11  może być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (Uwaga: wymagane, gdy podawane są informacje dotyczące Pani/Pana stanu zdrowia).

                                                                                                         …………………………

 podpis kandydata do pracy

 

 

 8.      Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Treść informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Złoczewie

Administrator danych osobowych.         

Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Złoczewie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta Złoczewa. Kontakt:

listownie: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew,

przez adres e-mail: gmina@zloczew.pl

telefonicznie: (43) 820 22 70.

Inspektor ochrony danych.

Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail:inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

Cel i podstawy przetwarzania.  

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy(art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  

Urząd Miejski w Złoczewie będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE potwierdzających niepełnosprawności (jeżeli Panią/Pana dotyczą), podstawą prawną przetwarzania tych danych będzie zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez akt dostarczonego przez Panią/Pana orzeczenia o niepełnosprawności. Złożenie tych dokumentów jest dobrowolne, ale niezbędne w przypadku, gdy zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownika samorządowych.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej, gdyż co do zasady imię nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata są jawne.

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku kandydatów zakwalifikowanych do II etapu przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska. Następnie dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów z II etapu będą archiwizowane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt przez okres 5 lat.

Prawa osób, których dane dotyczą.

Ma Pani/Pan prawo do :              

dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,

usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu

wywiązania się z obowiązku  wynikającego z przepisu prawa,

ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych

wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

9.      Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze – Podinspektor/Inspektor ds. drogownictwa” do dnia  1 lutego 2021 r. do godz. 15.00. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul. Szkolnej 16,  I p. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43) 820-24-60. Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu.

Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zloczew.pl  i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

 

                                                                                                                                               Burmistrz

                                                                                                                                    /-/Dominik Drzazga

 

Złoczew, dnia   20.01.2021r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 stycznia 2021 11:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 1160
20 stycznia 2021 12:26 (Radosław Radwański) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 stycznia 2021 12:24 (Radosław Radwański) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 stycznia 2021 12:02 (Radosław Radwański) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)