OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
Podinspektor/Inspektor ds. drogownictwa
2. Niezbędne wymagania dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 u.p.s.),
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) staż pracy: w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest min. 3 letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1) staż pracy w administracji publicznej,
2) znajomość ustaw: o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
3) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4) prawo jazdy kat.B,
5) możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych,
6) posiadanie doświadczenia zawodowego,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) komunikatywność,
9) odpowiedzialność,
10) dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
11) ogólna wiedza o Gminie Złoczew.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) planowanie, koordynowanie, nadzór nad realizacją i kontrola finansowania inwestycji, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg lokalnych, oświetlenia ulicznego oraz remontami i modernizacją ulic i chodników w mieście,
2) współdziałanie z jednostkami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg o charakterze ponadlokalnym,
3) nadzór nad eksploatacją dróg lokalnych, urządzeń drogowych oraz oświetlenia ulicznego na terenie gminy.
4) kontrola zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego,
5) prowadzenie ewidencji dróg i urządzeń drogowych, stanowiących mienie gminne,
6) przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i oświadczeń w ramach realizowanego zakresu czynności,
7) nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i dróg,
8) szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca administracyjno-biurowa w wymiarze 1 etatu, termin zatrudnienia: 01.03.2021
2) miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia biurowe w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, usytuowanie stanowiska na parterze budynku, w razie potrzeby wykonywanie pracy w terenie – nadzór nad wykonywaniem prac w zakresie dróg i mostów,
3) środki pracy: komputer (pow.4h dziennie), kserokopiarka, skaner,
4) prace na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego, wymaga jednak komunikatywności i odporności na stres,
5) zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 m-cy (z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, przewidzianej ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej,
List motywacyjny i CV należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami .
3) kwestionariusz osobowy (art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy t.j.Dz.U. z 2020r., poz.1320 z późn.zm),
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń, dokumentujące posiadany/wymagany staż pracy.
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie ,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
W przypadku załączenia kopii dokumentów wymienionych w pkt. 5, 6, powinny być one opatrzone datą i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Brak podpisu lub potwierdzenia dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
10) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym,
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 11 może być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (Uwaga: wymagane, gdy podawane są informacje dotyczące Pani/Pana stanu zdrowia).
…………………………
podpis kandydata do pracy
8. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Treść informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Złoczewie
Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Złoczewie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta Złoczewa. Kontakt:
listownie: ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew,
przez adres e-mail: gmina@zloczew.pl
telefonicznie: (43) 820 22 70.
Inspektor ochrony danych.
Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail:inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Cel i podstawy przetwarzania.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy(art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Urząd Miejski w Złoczewie będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE potwierdzających niepełnosprawności (jeżeli Panią/Pana dotyczą), podstawą prawną przetwarzania tych danych będzie zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez akt dostarczonego przez Panią/Pana orzeczenia o niepełnosprawności. Złożenie tych dokumentów jest dobrowolne, ale niezbędne w przypadku, gdy zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownika samorządowych.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej, gdyż co do zasady imię nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata są jawne.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku kandydatów zakwalifikowanych do II etapu przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska. Następnie dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów z II etapu będą archiwizowane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt przez okres 5 lat.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Ma Pani/Pan prawo do :
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor/Inspektor ds. drogownictwa” do dnia 1 lutego 2021 r. do godz. 15.00. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul. Szkolnej 16, I p. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43) 820-24-60. Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zloczew.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Burmistrz
/-/Dominik Drzazga
Złoczew, dnia 20.01.2021r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie