OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
1. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i obywatelskich
2. Niezbędne wymagania dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
7) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Statutu Gminy Złoczew, zarządzania kryzysowego, powszechnego obowiązku obrony RP, stanu klęski żywiołowej, ochrony przeciwpożarowej, ochrony informacji niejawnych.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych, prawo jazdy kat.B
4. Wymagane cechy osobowe:
umiejętność do pracy w zespole, planowanie sprawnej organizacji pracy i podejmowanie decyzji, skuteczne komunikowania się, dyspozycyjność, kreatywność, odporność na stres
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
Prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi kancelaryjno - biurowej Rady Miejskiej w Złoczewie i jej Komisji m.in. sporządzanie protokołów, prowadzenie rejestrów i ewidencji, archiwizowanie dokumentów, realizacja spraw z zakresu obronności, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej i wojskowości. Szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
praca administracyjno – biurowa w wymiarze 1 etatu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, z użyciem monitora ekranowego, wymagająca efektywności w działaniu, częstego i intensywnego kontaktu z ludźmi.
6. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej, zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.z 2016r., poz.922 z późn.zm.)
4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata) z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata) potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i obywatelskich ” do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul.Szkolnej 16 Ip. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43)820-24-60.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Burmistrz
/-/Jadwiga Sobańska
Złoczew, dnia 09.04.2018.r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
1. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i obywatelskich
2. Niezbędne wymagania dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
7) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Statutu Gminy Złoczew, zarządzania kryzysowego, powszechnego obowiązku obrony RP, stanu klęski żywiołowej, ochrony przeciwpożarowej, ochrony informacji niejawnych.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych, prawo jazdy kat.B
4. Wymagane cechy osobowe:
umiejętność do pracy w zespole, planowanie sprawnej organizacji pracy i podejmowanie decyzji, skuteczne komunikowania się, dyspozycyjność, kreatywność, odporność na stres
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
Prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi kancelaryjno - biurowej Rady Miejskiej w Złoczewie i jej Komisji m.in. sporządzanie protokołów, prowadzenie rejestrów i ewidencji, archiwizowanie dokumentów, realizacja spraw z zakresu obronności, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej i wojskowości. Szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
praca administracyjno – biurowa w wymiarze 1 etatu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, z użyciem monitora ekranowego, wymagająca efektywności w działaniu, częstego i intensywnego kontaktu z ludźmi.
6. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM w Złoczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej, zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.z 2016r., poz.922 z późn.zm.)
4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata) z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata) potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i obywatelskich ” do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul.Szkolnej 16 Ip. pok.109, a wszelkie dodatkowe informacje uzyskać pod nr tel. (43)820-24-60.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Burmistrz
/-/Jadwiga Sobańska
Złoczew, dnia 09.04.2018.r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie