Nabór pracowników

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Miasta Złoczewa  ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szeroka 16 , 98-270 Złoczew .

  1. Stanowisko pracy:

Podinspektor ds. drogownictwa i gospodarki nieruchomościami

Pełny wymiar czasu pracy - 1 etat.

2.Niezbędne wymagania dla kandydatów:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4)      nieposzlakowana opinia,

5)      wykształcenie wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne)

6)      doświadczenie zawodowe – minimum 2 letnie

 

3.      Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów prawa budowlanego, prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz o gospodarce nieruchomościami, umiejętność obsługi komputera- Pakiet Microsoft Office (Word, Excel) i Internetu, mile widziana znajomość programu EWOPIS i EWMAPA, prawo jazdy kat.B

Wymagane cechy osobowe:

dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, dobra organizacja pracy

                Zadania wykonywane na stanowisku to m.in.:

1)      planowanie, koordynowanie i kontrola finansowa inwestycji, modernizacji i utrzymania i ochrony dróg lokalnych oraz nadzór nad budową, remontami i modernizacją ulic i chodników w mieście,

2)      prowadzenie ewidencji dróg i urządzeń drogowych, stanowiących mienie gminne,

3)      współdziałanie z jednostkami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg o charakterze ponadlokalnym,

4)      nadzór nad eksploatacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy,

5)      wykonywanie czynności administracyjnych, związanych z rozgraniczeniami nieruchomości,

6)      zagospodarowanie wspólnot gruntowych,

7)      realizowanie zadań gminy w zakresie nazewnictwa nieruchomości, ustanawiania ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości,

8)      regulowanie stanów prawnych nieruchomości, pozostających w posiadaniu gminy Złoczew.

9)      szczegółowy wykaz zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.

 

4. Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      kwestionariusz osobowy,

3)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej, zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.Nr 101, poz.926 z późn.zm.)

4)      oświadczenie  kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)      kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata) z dotychczasowych miejsc pracy,

7)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata) potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

8)      oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym stanowisku,


5.      Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złoczewie (I piętro) lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko  urzędnicze – Podinspektor ds. drogownictwa i gospodarki nieruchomościami ” do dnia 11.03.2014 r. do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul.Szkolnej 16, pok. Nr 109 oraz na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43)820-24-60.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej czy testu. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.

                                                                                                                    Burmistrz

                                                                                                         /-/ Jadwiga Sobańska

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2014 14:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Radwański
Ilość wyświetleń: 2940
26 lutego 2014 14:20 (Radosław Radwański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)