OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Złoczewa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Złoczewie, ul. Szkolna 16 , 98-270 Złoczew .
1. Stanowisko pracy:
SKARBNIK MIASTA
Pełny wymiar czasu pracy - 1 etat.
2. Niezbędne wymagania dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
5) nieposzlakowana opinia,
6) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) posiadanie ukończonych ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych , uzupełniających studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego, uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku skarbnika.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub innych jednostkach sektora finansów publicznych,
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz innych aktów prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku skarbnika, a także umiejętność właściwego stosowania ich w praktyce,
3) biegła znajomość biurowych programów komputerowych (Word i Excel), w szczególności w zakresie obsługi programów księgowości budżetowej,
4) umiejętność kierowania zespołem,
5) umiejętności negocjacyjne i organizacyjne.
Wymagane cechy osobowe
dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
Zadania wykonywane na stanowisku:
1) zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określone w ustawie o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U.Nr 157, poz.1240 z późn.zm.)
2) opracowywanie projektu budżetu gminy,
3) wykonywanie budżetu i organizacja gospodarki finansowej gminy,
4) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
5) kierowanie pracą Referatu Finansowego, nadzorowanie pracy podległych pracowników, w szczególności terminowego i prawidłowego załatwiania spraw,
6) zadania szczegółowe zostaną określone w zakresie czynności.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pacy zawodowej, zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.Nr 101, poz.926 z późn.zm.)
4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego i przeciwko wiarygodności dokumentów,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata) z dotychczasowych miejsc pracy,
8) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata) potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
9) oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia (brak przeciwwskazań zdrowotnych) na zatrudnienie na wolnym stanowisku,
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Skarbnik Miasta ” do dnia 21 stycznia 2013 r. do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Złoczewie przy ul.Szkolnej 16 pok. nr 109 oraz na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43)820-24-60.
Kandydaci spełniający wymagania formalne podane w ogłoszeniu i zakwalifikowani do następnego etapu zostaną o tym fakcie powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Urzędu www.zloczew.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia postępowania kwalifikacyjnego bez podania przyczyny.
Uwaga!
Wyłoniony w drodze konkursu kandydat, zgodnie z art.18 ust.2 pkt.3 z dnia 8 marca 1990 r. ustawy o samorządzie gminnym (tj. z 0221 r. Dz.U.Nr 142, poz.1591 z późn.zm.) zostanie, na wniosek Burmistrza, powołany na stanowisko Skarbnika Miasta Złoczew uchwałą Rady Miejskiej w Złoczewie.
Burmistrz Miasta
/-/Jadwiga Sobańska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie