RK.6233.V.2.2022.WD Złoczew, dnia 5 września 2022 r.
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), w związku z art. 21 ust.1 i 2 pkt. 27, art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), stosownie do art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 ze zm.), Burmistrz Miasta Złoczewa
z a w i a d a m i a,
że na wniosek firmy WALCZAK-TRANS Justyna Walczak Usługi asenizacyjne i inne sprzątanie wszczęte zostało postępowanie w sprawie wydania decyzji- zezwolenia na prowadzenie działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych na terenie miasta i gminy Złoczew.
W związku z powyższym informuję, iż wszystkie strony tego postępowania wynikające z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać uwagi i wnioski w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie, ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Złoczewie).
Na podstawie art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 735 ze zm.) w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 Kpa w razie zaniedbania tego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Niniejsze zawiadomienie zostanie podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) prowadzonym przez Urząd Miejski w Złoczewie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Złoczewie.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca
2. a/a
Sprawę prowadzi Weronika Domagała, tel. 0 43 820 22 70
Referat Spraw Komunalnych, Ochrony Środowiska i Gospodarowania Gruntami
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna dla stron biorących udział wszczętym postępowaniu administracyjnym w sprawach uregulowanych ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz.888 ze zm.)
1. Informujemy, że Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Burmistrz Miasta i Gminy Złoczew z siedzibą ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu prowadzonego postepowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji- zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych na terenie Gminy Złoczew.
3. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2020 r. poz.283 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.).
4. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili zakończenia postępowania administracyjnego a następnie w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach dożywotnio.
5. Odbiorcami do których mogą być przekazane Pani/Pan dane osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo żądania wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych. Korzystanie
z uprawnień wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., nie dotyczy prowadzonego postępowania administracyjnego, w oparciu o przepisy przewidziane przez Kodeks Postępowania Administracyjnego. Dostęp do akt postępowania czy sprostowania dokumentów znajdujących się w aktach postępowania realizowany jest w oparciu o zasady KPA.
7. Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami.
8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia.
9. Informacje kontaktowe Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Złoczewie e-mail: inspektor@myiod.pl.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie