Generalny Dyrektor
Ochrony Środowiska
DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.61.2018.mko.54
Na podstawie art. 36 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23, ze zm.), dalej Kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353, ze zm.), zawiadamiam, że postępowanie odwoławcze od decyzji Nr 19/2018 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 28 marca 2018 r., znak: WOOŚ.420.45.2018.PTa.38, określającej środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wydobycie węgla brunatnego ze złoża Złoczew, nie mogło być zakończone w wyznaczonym terminie. Przyczyną zwłoki jest konieczność zapewnienia stronom udziału w postępowaniu. Z tego względu Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska zawiadomieniami z dnia 3 lutego 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.61.2018.mko.49 i 50, poinformował strony o możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, wyznaczając termin na dokonanie tych czynności. Aktualnie Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska oczekuje na zwrot zawiadomień upublicznionych w urzędach właściwych ze względu na zasięg oddziaływania przedmiotowej inwestycji, w celu ustalenia, czy wyznaczony termin już upłynął.
Równocześnie informuję, że w powyższym terminie do Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska wpłynęło pismo Fundacji „ClientEarth-Prawnicy dla Ziemi” z dnia 22 lutego 2021 r. z uwagami w sprawie.
W związku z powyższym wskazuję nowy termin załatwienia sprawy na dzień 30 kwietnia 2021 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Złoczewie